Klagetråd!

Har hatt ekstremt vondt i hode i over en uke nå Paracet hjelper ikke lengre og er så vont at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lurer på om jeg må til legen for å få sykemelding, for dette går ikke ☹️
 
Nå er klokka litt over halv 2, og jeg har stått opp for andre gang for å kaste opp. Det går greit da, jeg er sånn som helst bare blir ferdig med det. Men jeg vet ikke om dette er babykvalme eller omgangssyke [emoji21] for det er nemlig ute og går i barnehagen jeg jobber i... så da sitter jeg her da. Med et glass vann og litt Ritz. Skal opp tidlig i morgen og greier. Liker ikke helt sånne uforutsette ting :(
 
Veldig kvalm i dag, har mest lyst å stikke en finger i halsen å få det ut. Har ikke vært kvalm på dagesvis så tenkte kanskje jeg var ferdig å være kvalm :hungover:
 
Klager over at jeg ikke kan spise ubegrensede mengder med lakris[emoji174]
 
Må få klage litt over denne berømte kvalmen som holder i seg døgnet rundt. I tilegg til vonde bryster, feberfrysninger uten feber, sykt trøtt, svimmel og høy puls. Krysser fingrene for at dette bare er litt startproblemer, forrige svangerskap var jo så fantastisk bra!
 
Må få klage litt over denne berømte kvalmen som holder i seg døgnet rundt. I tilegg til vonde bryster, feberfrysninger uten feber, sykt trøtt, svimmel og høy puls. Krysser fingrene for at dette bare er litt startproblemer, forrige svangerskap var jo så fantastisk bra!


Jeg er også ekstremt kald, aldri frosset så mye før. Kvalm er jeg også, men ikke kastet opp enda.
 
Denne hadde havnet så langt ned at jeg glemte hva jeg skulle klage på når jeg nå fant den [emoji23][emoji23]
 
Vondt bekken og halsbrann [emoji30]
 
Klager på at vekta bikka over 70kg idag [emoji21] Vet jeg ikke burde være så opphengt i det men har noen skikkelig fæle bilder av meg selv som høygravid med nr 1 (85kg) og vil ikke dit igjen!
 
Hardt å være på jobb 100%. Sovet dårlig i det siste, har lite energi og det er vanskelig å konsentrere seg. Jobber som IT-konsulent.
 
Dårlig form idag, sovet dårlig [emoji53] Legetime imorgen og planlegger å øke fra 30% jobb til 40%...

Vurderer å kaste mannen ut av senga en periode for å forhåpentligvis få sove litt bedre [emoji28]
 
Klager på at det er natt til 1. mai og vi bor rett ved en vei [emoji38] Heldigvis ikke noe hengested her, men russen dunker forbi her rett som det er... [emoji19]
 
Klager på at jeg har styra litt for mye i huset her idag på sykedagen min, og bekkenet lider for det [emoji22] Men fikk ihvertfall litt orden i huset da, om ikke annet...
 
Klager på at jeg i natt igjen måtte stå opp og spyle føttene i iskaldt vann for å få sove videre [emoji21]
 
Klager på denne dumme kvalmen som aldri gir seg. Hadde lagt meg, men måtte gi opp, tilbringer denne natten sittende på badegulvet.
 
Klager på at eldstemann ikke sovnet før 12:30 i går kveld (og jeg leste skikkelig kjedelige godnatthistorier de to siste timene), og innekatten stakk av og kom ikke inn igjen før 04:00 ("heldigvis" må jeg jo stå opp for å tisse på den tiden uansett..), så det ble lite søvn i natt. Pluss at mannen har klart å booke billetter til en dag vi ikke har barnevakt...
 
Back
Topp