Klagetråd!

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Må ha en klagetråd her også vel [emoji28]

Klager idag på at jeg er så sliten og trøtt og imorgen kaller jobben igjen etter juleferie!
 
Jaa[emoji1319] har savnet denne! Klager over at jeg er oppblåst, kvalm og dautrøtt[emoji849][emoji28]
 
Jeg blir aldri mett!
Stort problem når det ikke er noe mat som frister pga kvalme[emoji28]
 
Måtte presse i meg en brødskive i mårrest før jeg dro, så nå er jeg kvalm, og sulten!
 
Må få klage litt når man ikke får sove om natta uansett hvor trøtt man er pga en god blanding av oppblåsthet, murringer og ikke minst sulten... :(
 
Trøtt, kvalm og helt ferdig!! Kan ikke legge meg siden jeg er hjemme med mini [emoji85] Men herregud så deilig og komfortabelt det kalde stuegulvet plutselig kan bli [emoji51]
 
Hiver meg med her !
Sover skammdårlig, finnes ikke matlyst så må tvinge meg selv til å spise.
Ekstremt sensetiv på lyd og lukt pluss at det ser ut som om jeg er 5 nånder på vei å ikke 5 uker :laughing025
 
Sykt barn så slapp jobb idag (hell i uhell), men har sovet nesten hele dagen (ungen også)... hvordan skal dette gå... imorgen må jeg ihvertfall på jobb, kan jo ikke sove der! [emoji28]
 
Klager over ekstremt lite matlyst. Ikke spesielt kvalm men har egentlig aldri lyst på mat. Føler jeg stort sett må tvinge meg til å spise. Opplevde for første gang i går å være sulten.
 
Klager over ekstremt lite matlyst. Ikke spesielt kvalm men har egentlig aldri lyst på mat. Føler jeg stort sett må tvinge meg til å spise. Opplevde for første gang i går å være sulten.
Akkurat sånn har jeg det og. Slitsomt..
 
Trøtt, kvalm og helt ferdig!! Kan ikke legge meg siden jeg er hjemme med mini [emoji85] Men herregud så deilig og komfortabelt det kalde stuegulvet plutselig kan bli [emoji51]

Enig der! Jeg tok med meg en pute på gulvet i dag, for å hvile det dunkende hodet litt[emoji38]
 
Bare ekstremt trøtt her, så har sovet på sofaen etter jobb. Zzzzz
 
Altså, når man har 2 barn fra før, så burde man jo virkelig vite hva man går til med nr 3? Etter graviditeten med minste mann, så sa jeg aldri mer, pga bekkenløsningen som var så ille. Og 6 uker etter fødsel så var jeg så møkka lei barselslivet, 6 uker med intens gråt der ingenting var godt nok. Etter kontrollen så skjønte vi jo gråtingen, og måtte begynne med erstatning ved siden av puppen, dårlig samvittighet og lite søvn, nesten ingen tid til storesøster.
Og nå, når de er 4 1/5 Og snart 2 år, så kjenner jeg at jeg blir gal til tider, storesøster er i den største trassalderen, lillebror snakker nesten ikke, eksem og astma, og masse timer på sykehuset..
Hva om nr.3 får en likens start på livet som lillebror? Hva om jeg ikke klarer å amme denne ungen? Hva om denne ungen får astma å slikt? Hoff, glede over nr.3 kommer i bølger, og blir slått over av angst for nr 3..

Dagens utblåsning.
 
Back
Topp