Klagetråd!

Mannen er så arg! Merker han er elleve år yngre enn meg...blir så oppgitt!!!
Alle lamper henger skjevt, når han handler glemmer han halvparten og nå har kroppen min stoppet helt opp. Prøver ā lage en liste sammen aå turen blir lettere å han slipper å hele tiden glemme. . men får bare jalla svar.
 
Mannen er så arg! Merker han er elleve år yngre enn meg...blir så oppgitt!!!
Alle lamper henger skjevt, når han handler glemmer han halvparten og nå har kroppen min stoppet helt opp. Prøver ā lage en liste sammen aå turen blir lettere å han slipper å hele tiden glemme. . men får bare jalla svar.
Da mister man stemmerett og du får dine valg hele veien. Han får ikke lov å klage på avgjørelser og må bare handle det som står på lista.
 
Å hærregud nå er jeg lei av at folk spør om det skjer noe snart..!!?

«Kjenner du noe?»
«Still nothing?»
«Har det skjedd noe?»
«Kan du ikke føde i helgen mens jeg er i byen?»

Osv

Osv

O S V


!!!!!!!



ÅJA, SIER DU DET JA, AT DU ER I BYEN JA?? JA DA TROR JEG JAGGU MEG AT JEG BARE TAR Å BEGYNNER NÅ MED EN GANG JEG!!
 
Da mister man stemmerett og du får dine valg hele veien. Han får ikke lov å klage på avgjørelser og må bare handle det som står på lista.
Han er jo enig i listen men vil ikke innrømme åt han alltid glemmer halvparten av det han skulle handle og kommer med unnskyldninger hele tiden. Er ikke da liste bedre for begge parter..
 
Å hærregud nå er jeg lei av at folk spør om det skjer noe snart..!!?

«Kjenner du noe?»
«Still nothing?»
«Har det skjedd noe?»
«Kan du ikke føde i helgen mens jeg er i byen?»

Osv

Osv

O S V


!!!!!!!



ÅJA, SIER DU DET JA, AT DU ER I BYEN JA?? JA DA TROR JEG JAGGU MEG AT JEG BARE TAR Å BEGYNNER NÅ MED EN GANG JEG!!
Samme heeer! Har 3 venner som har bestilt tur hjem iløpet av de neste to ukene, fordi de vil se babyen! Ingen som var smarte nok til å spørre når hun garantert var ute, de bare regnte med det siden det var over termin... Siste man reiser igjen dagen for maks overtid, skal love deg det er da hun kommer! Så nå maser og maser de på at jeg må få gang. For det er jo virkelig opp til meg at jeg enda er gravid :shifty:
Og jeg er ikke på overtid enda engang! Gruer meg til det :arghh:
 
Samme heeer! Har 3 venner som har bestilt tur hjem iløpet av de neste to ukene, fordi de vil se babyen! Ingen som var smarte nok til å spørre når hun garantert var ute, de bare regnte med det siden det var over termin... Siste man reiser igjen dagen for maks overtid, skal love deg det er da hun kommer! Så nå maser og maser de på at jeg må få gang. For det er jo virkelig opp til meg at jeg enda er gravid :shifty:
Og jeg er ikke på overtid enda engang! Gruer meg til det :arghh:

Jeg er to dager på overtid nå, og det blir flere og flere som lurer for hver dag som går :shifty:
Hærregud så stress at de har bestilt tur for å hilse på, FØR ungen i det hele tatt er kommet til verden! :wtf: Ja, den kommer sikkert ikke før de har reist hjem igjen vettu :eek:
Jeg blir helt svett av dette maset jeg! Nei, det er ikke vi som har valgt at den ikke har kommet ut enda!!
 
Å hærregud nå er jeg lei av at folk spør om det skjer noe snart..!!?

«Kjenner du noe?»
«Still nothing?»
«Har det skjedd noe?»
«Kan du ikke føde i helgen mens jeg er i byen?»

Osv

Osv

O S V


!!!!!!!



ÅJA, SIER DU DET JA, AT DU ER I BYEN JA?? JA DA TROR JEG JAGGU MEG AT JEG BARE TAR Å BEGYNNER NÅ MED EN GANG JEG!!

Det der! «Kan du ikke føde mens jeg er i byn???»

Faenmeg verste jeg hører.
 
Folk er så frekke!! En ting er at du skal føde ungen, men så forventer jaggu gud og hvermann å være den første som får hilse på også. Bestille flybillett like over termin? Håper det er veldig gode venninner du vil ha nør deg rett etter fødsel, og ikke en syk konkurranse om å få sett ungen først.

Har en meget babysyk venninne (som selv har 4) som grenser mer mot bekjent, som i en bisetning sa hun ville flytte inn å hjelpe til med ungen etter fødsel. Jeg ble så paff at jeg lo, som hun ble snydens fornærma av. Herregud, hun er ikke engang på lista over "folk jeg må huske å opplyse om at jeg har født før det kommer ut andre steder".

Skjønner ikke helt hysteriet, jeg. Skulle ønske jeg ble glad over at folk bryr seg, men nå begynner det å bli irriterende.
 
Dritdag. I dag og i går.

Nå spydde jeg opp hele kveldsmaten. Som for én gangs skyld var speilegg og potetmos, siden jeg ikke har spist middag. Men neida. Opp kom det.

Og det værste med å spy nå, med termin i morgen, er det å komme seg opp igjen fra badegulvet. Herregud som jeg kavet, kvalm og jævlig Og så må du pinadø vaske både bad og klær etterpå.

Driiiiiitdaaaaaaaag.
 
Dritdag. I dag og i går.

Nå spydde jeg opp hele kveldsmaten. Som for én gangs skyld var speilegg og potetmos, siden jeg ikke har spist middag. Men neida. Opp kom det.

Og det værste med å spy nå, med termin i morgen, er det å komme seg opp igjen fra badegulvet. Herregud som jeg kavet, kvalm og jævlig Og så må du pinadø vaske både bad og klær etterpå.

Driiiiiitdaaaaaaaag.
Og nå rumler magen. Det kan du faktisk bare drite i. Jeg prøvde å fôre deg, så nå kan du bare ha det så godt. [emoji21]

#Sutre
 
Back
Topp