Klagetråd!

Hvor blir dagene av? Jeg har permisjon, og det eneste jeg gjør er å kjøre og hente unger rundt omkring og sørge for at familien får seg mat, bruke litt lang tid på å få nok søvn fordi soving er vanskelig, være på forumet og ikke rekke en dritt av det som er på to-do-lista mi. Og da har jeg sett 0 minutter på TV siden tirsdag forrige uke.
 
Trøtt.
Begge hundene har løpetid. Ene såpass mye at hun må ha på truse innendørs = veldig stresset hund som piper. I tillegg trenger de å få klipt klør og ny dose flåttmiddel, men må til dyrlegen først.
Jeg lurer på om jeg har UVI.
Trøtt.

Såå stress med løpetid i fødetiden. Føler med deg. Tispen min begynte løpetiden i går:arghh: Hannhunden får jeg plassert hos svigermor heldigvis. Kaos å ha begge hjemme samtidig.
 
Kan ikke folk skjønne at de får vite det når det skjer noe uten at de trenger å spørre i det hele tatt?

Jeg er så enig. Jeg kan skjønne at folk er spente, men det blir fort veldig slitsomt med disse telefonene. I dag så er det et par telefoner jeg ikke har orket å svare på. Håper de tar hintet;)
 
Såå stress med løpetid i fødetiden. Føler med deg. Tispen min begynte løpetiden i går:arghh: Hannhunden får jeg plassert hos svigermor heldigvis. Kaos å ha begge hjemme samtidig.
Oi, det kan jeg forestille meg er kaos ja! Hun yngste merker vi ikke så mye til den løpetida til, men hun andre må vi enten følge etter med en mopp eller tvinge på truse, og nå er hun dypt ulykkelig. :( 4 days down, 17 to go før den er over... Da er jo babyen her også! :nailbiting:
 
Jeg er så enig. Jeg kan skjønne at folk er spente, men det blir fort veldig slitsomt med disse telefonene. I dag så er det et par telefoner jeg ikke har orket å svare på. Håper de tar hintet;)
Jeg har faktisk ingen som ringer for å mase om hvordan det går. Mamma og telefonselgere er de eneste som ringer. Men folk forventer vel overtid uansett.
 
Jeg er så trøtt og tiltaksløs [emoji17]
 
Hvor blir dagene av? Jeg har permisjon, og det eneste jeg gjør er å kjøre og hente unger rundt omkring og sørge for at familien får seg mat, bruke litt lang tid på å få nok søvn fordi soving er vanskelig, være på forumet og ikke rekke en dritt av det som er på to-do-lista mi. Og da har jeg sett 0 minutter på TV siden tirsdag forrige uke.

Dagene går liksom raskt, men samtidig synes jeg ventetiden nå på slutten er lang
 
Dagene går liksom raskt, men samtidig synes jeg ventetiden nå på slutten er lang
Jeg kjenner jeg begynner å bli stresset av alt rotet etter ferien. Har ikke lyst til å komme hjem med baby til en stue hvor man kan snuble over bagger og annet rot.
 
Jeg er så enig. Jeg kan skjønne at folk er spente, men det blir fort veldig slitsomt med disse telefonene. I dag så er det et par telefoner jeg ikke har orket å svare på. Håper de tar hintet;)

Babyen kommer jo ikke fortere ut fordi folk ringer og maser, akkurat :hungover:
 
Har en helt fryktelig telefonskrekk.. Mistet en fylling mandag forrige uke og har hatt tannverk hver dag siden, men tenker hele tiden at «jeg kan ringe imorgen». Sitter nå her da med tannverk enda, og tviler på det blir noe tannlegebesøk med det første :rolleyes:
 
Har en helt fryktelig telefonskrekk.. Mistet en fylling mandag forrige uke og har hatt tannverk hver dag siden, men tenker hele tiden at «jeg kan ringe imorgen». Sitter nå her da med tannverk enda, og tviler på det blir noe tannlegebesøk med det første :rolleyes:

Tenkt på å ringe for å høre om ledige timer på modningsakupunktur, men utsetter det hele tiden..
prøver jeg p avtale via Mail ber de meg ringe [emoji28]
 
Har en helt fryktelig telefonskrekk.. Mistet en fylling mandag forrige uke og har hatt tannverk hver dag siden, men tenker hele tiden at «jeg kan ringe imorgen». Sitter nå her da med tannverk enda, og tviler på det blir noe tannlegebesøk med det første :rolleyes:

Jeg har også hat mot telefoner. Foreslo for føden at de burde ha en chatfunksjon i stedet for telefon [emoji56]
 
Jeg har også hat mot telefoner. Foreslo for føden at de burde ha en chatfunksjon i stedet for telefon [emoji56]
Vet du. Det tror jeg hadde senket terskelen betraktelig for bekymrede gravide. Man føler liksom man forstyrrer når man ringer føden (jeg i alle fall), og da ender det jo ofte opp med at man lar være. Hvis man sende en chat, så er det ofte ikke noe stress om de svarer 20 minutter etterpå. Så får det være opptil de om muntlig samtale er nødvendig.

Det minner meg på at politiet opprettet snapchat i forbindelse med Palmesus-festivalen, nettopp for å få ungdom til å ha lavere terskel med å kontakte de. Lurer oå hvordan der prosjektet gikk. [emoji848]
 
Sliter med å puste. Greier liksom bare å puste kort sånn øverst i lungene. Den er ny, og forhåpentligvis kortvarig. Magen er ekstra stram også, og får skikkelig vondt der nede når jeg trekker dypt inn/gjesper.

#SnartFerdig
 
Back
Topp