Klagetråd!

Litt klaging: vesla er så krevende om dagen. Hun vil ikke sove mer enn 15-20 min på dagen og hun er stup trøtt.. Hun finner absolutt ikke roen i mine armer mer. Hun er super sutrete hele dagen.. Og jeg, jeg føler meg som en elendig mor som kjenner på en kraftig irritasjon over å ikke få fem min ro på dagen, og når far kommer hjem, så er det lite hjelp å få.
Jeg har sjekket jenta opp og ned etter tegn på om noe er gale, ikke er det noe tegn til tender. Hun spiser og går på do.. Så da vet jeg ikke..
Det er SÅ utrolig grusomt å kjenne på irritasjon ovenfor hennes uro..
Har grått masse i dag fordi jeg føler jeg ikke strekker til og ikke kan roe henne ned.. Det går nok over..
Vil bare at vesla skal ha det bra[emoji173]️
 
Litt klaging: vesla er så krevende om dagen. Hun vil ikke sove mer enn 15-20 min på dagen og hun er stup trøtt.. Hun finner absolutt ikke roen i mine armer mer. Hun er super sutrete hele dagen.. Og jeg, jeg føler meg som en elendig mor som kjenner på en kraftig irritasjon over å ikke få fem min ro på dagen, og når far kommer hjem, så er det lite hjelp å få.
Jeg har sjekket jenta opp og ned etter tegn på om noe er gale, ikke er det noe tegn til tender. Hun spiser og går på do.. Så da vet jeg ikke..
Det er SÅ utrolig grusomt å kjenne på irritasjon ovenfor hennes uro..
Har grått masse i dag fordi jeg føler jeg ikke strekker til og ikke kan roe henne ned.. Det går nok over..
Vil bare at vesla skal ha det bra[emoji173]️
Har dere prøvd å innføre rutiner på sovingen? Vi har innført klokken 9,12,15 og 18 som sovetidspunkt. Det gjorde vi med eldste og. Dagen er forutsigbar og lillegutt er veldig blid og fornøyd. Hvis vi ikke holder rutinene en dag så er han sutrete og sover dårlig. Bare som et tips :)
 
Har dere prøvd å innføre rutiner på sovingen? Vi har innført klokken 9,12,15 og 18 som sovetidspunkt. Det gjorde vi med eldste og. Dagen er forutsigbar og lillegutt er veldig blid og fornøyd. Hvis vi ikke holder rutinene en dag så er han sutrete og sover dårlig. Bare som et tips :)

Jeg har hatt rutiner på det,men nå vil hun ikke legge seg, jeg ønsker ikke og legge en unge som skriker, venter heller da til hun er trøtt.
Det går deg til. Er bare en mamma som er sliten. Hun er ellers en fantastisk snill beby. Sover bra om natten og blid som en sol.. Så håper dette er en fase[emoji4]
 
Jeg har hatt rutiner på det,men nå vil hun ikke legge seg, jeg ønsker ikke og legge en unge som skriker, venter heller da til hun er trøtt.
Det går deg til. Er bare en mamma som er sliten. Hun er ellers en fantastisk snill beby. Sover bra om natten og blid som en sol.. Så håper dette er en fase[emoji4]
Det er nok det :) Godt hun sover godt om natten. Det er på en måte viktigere enn hele dagsovingen (syns jeg :p)
 
Har dere prøvd å innføre rutiner på sovingen? Vi har innført klokken 9,12,15 og 18 som sovetidspunkt. Det gjorde vi med eldste og. Dagen er forutsigbar og lillegutt er veldig blid og fornøyd. Hvis vi ikke holder rutinene en dag så er han sutrete og sover dårlig. Bare som et tips :)

Hvor lenge sover han de gangene?
 
Nå kom mareritthylet igjen! Off jeg får så vondt av det! Lurer på hva han drømmer... eller andre grunner til det. Virker ikke som han er helt våken når jeg tar han opp heller. Sovner om med en gang jeg legger han ned. Flere?
 
Nå kom mareritthylet igjen! Off jeg får så vondt av det! Lurer på hva han drømmer... eller andre grunner til det. Virker ikke som han er helt våken når jeg tar han opp heller. Sovner om med en gang jeg legger han ned. Flere?

Har hatt det ved flere anledninger ved de andre utviklingstrinnene, heldigvis ikke denne gangen. *bankibordet*

Har faktisk trodd det har vært natteskrekk. Ble værre og varte lengre når jeg tok henne opp, så prøvde å ikke gjøre det en gang. Da sluttet hun veldig fort.
 
Nå kom mareritthylet igjen! Off jeg får så vondt av det! Lurer på hva han drømmer... eller andre grunner til det. Virker ikke som han er helt våken når jeg tar han opp heller. Sovner om med en gang jeg legger han ned. Flere?
Vi hadde noen runder forrige uke, bare da brukte lang tid på å roe han. Jeg synes det er helt grusomt, får hjertet i halsen av de hylene :/
 
Nå kom mareritthylet igjen! Off jeg får så vondt av det! Lurer på hva han drømmer... eller andre grunner til det. Virker ikke som han er helt våken når jeg tar han opp heller. Sovner om med en gang jeg legger han ned. Flere?
Huff ja. Hadde et i går kveld. Jeg for opp. Høres ut som smertehyl. Men han sov når jeg kom ned til rommet. Da lå han og smattet med munnen. Kanskje han drømte om mat [emoji23]
 
Vi har det sånn enda.. holdt på i flere uker...
Det er på en måte godt å høre at flere har det sånn, om det er lov å si :/

For oss har det hjulpet litt de siste dagene, begynte med større smokk og legge han ned å gi flaske(ikke i armkroken) når han blir urolig :)
 
Hatt det sånn med flaska i flere dager nå, er så slitsomt!

Off! Men her viste det seg at han var syk... 40 i feber i dag. Men legen sa ser var forkjølelse så ingen fare. Han spiser ok nå heldigvis. Gir også ekstra vann på tut. Hvordan får du i din mat da, går det mest i grøt og mos da?
 
Back
Topp