Klagetråd!

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Har ikke sett at denne har kommet enda, og jeg trengær'n. Har nemlig sykt vondt i korsryggen! Det stikker og verker :(

Kom med klaginga deres kvinner.
 
Er så utrolig hormonell at det ødelegger forholdet mitt! :(
Tar meg nær av alt, og klikker i vinkel for den minste ting! Og gråter for alt.. Veldig slitsomt for både meg og min kjære. Føler meg helt SINNSYK! :(

Og er så kvalm og sliten :( Ikke sikker på om jeg vil klage på det egentlig. Det er jo et vanlig svangerskapstegn, så er jo egentlig "glad" for å ha det. Men ingen tvil om at det er slitsomt. Spesielt når jeg har ungene.
 
Har ingenting å klage på enda, bortsett fra at etter jeg fant ut at jeg var gravid tar alt så lang tid. Er jo såååååå lenge til august!!!
 
Jeg er kjempekvalm og sliten, vært det i et par dager nå.. veldig uvant å ikke ha matlyst. Er det vanlig å være så kvalm så tidlig? Er 5+2
 
Greit ha en sånn tråd så kan vi få ugg guffa her. Her er det vanskeligste søvn. Har kutta medisiner jeg har brukt i mange år. Så er sliten av lite søvn. Har sinnsykt spreng i brystene om natta og er varm/kald om hverandre. Men, så liker jeg jo det er litt tegn og
Men ja takk, søvn ønskes for å kunne ha en normal hverdag
 
vært ekstremt kvalm siden ca4/5 dager etter antat el så alt går vist ann ☺ :eek:
 
Alt var bra før den kvalmen meldt seg for 2 dager side :confused:...jeg håper det blir ikke være, da blir det veldig slitsomt særlig med ungene.
 
Vært veldig svimmel fra tidlig stadie og idag måtte jeg kaste mannen ut av badet fordi jeg holdt på å kaste opp. Klarte å ikke kaste opp da, men jeg måtte sitte musestille og be en bønn til øvre makter :p
 
Har sittet siste par timene i sofaen mellom ungene og prøvd å bare puste med munnen mens de har knasket potetgull og guacamole-dip og slafset stinkende godterier:wtf: Uggen ja...Og pøbelungene gjør det jo ikke noe bedre med stadig å stikke djevelskapen opp under nesa mi og spørre om jeg vil ha:bored: Hehe vil vel bare være snille da, greit når vi kan fortelle dem hva som foregår:p
 
Hehe. Godt det ikke bare er meg :D her går drømmene i alt fra flyulykker til utsolgt for juleribbe i alle butikker. Skikkelig stress :D
Haha! Jeg drømte at huset til foreldrene mine var en dyrehage og at jeg lå med tigeren.
 
Drømte jeg skulle på ultralyd, og alle venninnene mine var der, og jeg ble tvunget til å si at jeg var gravid :D Så dukka mora mi opp og jeg måtte si det til henne også.
 
Jeg er kjempekvalm og sliten, vært det i et par dager nå.. veldig uvant å ikke ha matlyst. Er det vanlig å være så kvalm så tidlig? Er 5+2
Kvalmen min startet på 5+3, er nå 6+1 og like kvalm:p Har aldri lyst på mat, men prøver å finne noe som frister litt hver dag. Forstår det som at det er vanlig at kvalmen starter rundt uke 5-6 og ofte varer til uke 12. Vi får ta det som et tegn på at alt er bra og håpe matlysten kanskje kommer seg litt etterhvert :)
 
Kvalmen min startet på 5+3, er nå 6+1 og like kvalm:p Har aldri lyst på mat, men prøver å finne noe som frister litt hver dag. Forstår det som at det er vanlig at kvalmen starter rundt uke 5-6 og ofte varer til uke 12. Vi får ta det som et tegn på at alt er bra og håpe matlysten kanskje kommer seg litt etterhvert :)
Åh godt å høre at det ikke bare er meg. Men ja, vi får ta det som et positivt tegn :) mariekjeks har jeg funnet ut funker bra når jeg ikke har lyst på noe :D
 
Åh godt å høre at det ikke bare er meg. Men ja, vi får ta det som et positivt tegn :) mariekjeks har jeg funnet ut funker bra når jeg ikke har lyst på noe :D
Det har jeg ikke prøvd, men det hørtes ikke så dumt ut! Drikker mye farris med eplejuice, det holder kvalmen litt i sjakk ;)
 
I dag er jeg skikkelig irritabel! Veldig irriterende når gubben ber meg om å gjøre ting som jeg allerede er i gang med!
 
Back
Topp