Klagetråd!

Off, spysjuken i hus.....virkelig noe herk..
Ååå. Håper den minste slipper unna! Her startet det med treåringen. Det spredte seg til oss andre inkludert mine foreldre. Lillegutt kommer seg etter 1.5 uke med oppkast og diare. Helt grusomt :( god bedring til dere :)
 
Hvordan gikk det??? Slapp lillemor unna?
Takker for omtanker! :) ingen av oss er blitt sjuke enda. Men holder på å vaske spy igjen no etter 3åringen stakkar.. akkurat etter 48t, spydde han utover heile senga... så da er det pån igjen :(
 
Ååå. Håper den minste slipper unna! Her startet det med treåringen. Det spredte seg til oss andre inkludert mine foreldre. Lillegutt kommer seg etter 1.5 uke med oppkast og diare. Helt grusomt :( god bedring til dere :)
Takk for det! :) ingen av oss andre er blitt sjuke enda heldigvis. Men nå etter akkurat 48t, står vi å vasker spy fra senga hannes stakkars :/
Så no blei det svart i tunnelen igjen :(
 
Takker for omtanker! :) ingen av oss er blitt sjuke enda. Men holder på å vaske spy igjen no etter 3åringen stakkar.. akkurat etter 48t, spydde han utover heile senga... så da er det pån igjen :(

Så rart...det er jo ikke helt vanlig etter såpass lang tid :eek: håper det var med den ene gangen..
 
Skikkelig kjedelig :/ rare greier, men er vel sann som kan skje [emoji14] håper det er ferdig no!
Neida, spydde igjen no! Off... stakkar :/

Men er visst heilt normalt at dei spyr over flere dager fikk jeg vite, med pauser mellom.. så får no se noda.. no må det vel være siste gang [emoji14]
 
Lille var ferdig med omgangssyke for en uke siden og i natt ble det min tur :/

Heldigvis ble samboeren hjemme for å ta vare på mini idag.
 
Back
Topp