Klær/utstyr

min første

Flørter med forumet
Jeg å samboer har planer om å prøve å få barn snart så jeg tenkte å være tidlig ute å spørre hvor man kan få bra tilbud på klær og utstyr
 
Brukt kan du finne hva som helst du leter etter til en billig penge :D Finn, Tise, fysiske butikker osv.
For nye ting, har jeg likt å handle på tilbud hos Barnas Hus, Jollyroom, Mimmis og Babybanden. Har også fått random ting billig hos Med24.
Meld deg på nyhetsbrev, og husk å sjekk prisjakt, er ikke nødvendigvis alltid billigst på black friday eller hos en viss butikk (selv om mange konkurrerer og har veldig like priser).

Også må jeg bare si, siden jeg nå er på den andre siden: Du ikke ha alt før en baby kommer, du kan fint kjøpe ting etterhvert som behovet melder seg. Men jeg vet hvor fristende det er å ha alt på stell før fødsel :hilarious: Du har uansett god tid når du først blir gravid. Men bruk gjerne tiden til å gjøre research på når det er gode tilbud :happy:
 
Brukt kan du finne hva som helst du leter etter til en billig penge :D Finn, Tise, fysiske butikker osv.
For nye ting, har jeg likt å handle på tilbud hos Barnas Hus, Jollyroom, Mimmis og Babybanden. Har også fått random ting billig hos Med24.
Meld deg på nyhetsbrev, og husk å sjekk prisjakt, er ikke nødvendigvis alltid billigst på black friday eller hos en viss butikk (selv om mange konkurrerer og har veldig like priser).

Også må jeg bare si, siden jeg nå er på den andre siden: Du ikke ha alt før en baby kommer, du kan fint kjøpe ting etterhvert som behovet melder seg. Men jeg vet hvor fristende det er å ha alt på stell før fødsel :hilarious: Du har uansett god tid når du først blir gravid. Men bruk gjerne tiden til å gjøre research på når det er gode tilbud :happy:
Joda jeg stresser ikke med å få kjøpt ting
Det er bare jeg som har veldig lyst til det når vi snart endelig kan begynne med det
 
Joda jeg stresser ikke med å få kjøpt ting
Det er bare jeg som har veldig lyst til det når vi snart endelig kan begynne med det
Det er veldig gøy! Jeg var helt besatt av all ting baby før, under og etter prøving - er vel det ennå :hilarious: Satt nettopp og så på reisevogner, får holde utkikk på priser ila. det neste halvåret :p
 
Jeg kjøper ofte klær fra Polarn o pyret, kappahl, Lindex, Barnas hus på tilbud, når du ikke har noe så er det lurt å se på sluttsalgene som går nå og utover, da kan man ofte få mye til 50-60-70% :) Trenger ikke bare se etter de minste størrelsene heller, ved gode tilbud kjøper jeg gjerne litt fram i tid :) Jeg har også kjøpt en del klespakker på Finn, kan ofte finne pakker med pent brukte klær for et par hundrelapper
 
Men er det ikke forskjellige ting man kan melde seg inn i hvor man får ting gratis for eks bleier?
 
Men er det ikke forskjellige ting man kan melde seg inn i hvor man får ting gratis for eks bleier?
Kiwi, rema og apotek 1 har «babypakker» (eller rema sin er vel «plukk selv», altså kupong via Æ på div bleier og annet). Tror de kan hentes typ 3 mnd før og 1 mndetter termin. I noen av babypakkene er det også rabattkoder til jollyroom og noe annet.

Mange barnebutikker på nett (typ jollyroom, Mimmis, babyshop) har -100kr/ -10% på første kjøp/når man melder seg på nyhetsbrev, varer ofte i et par måneder så greit å melde seg inn når man vet man skal bruke den :) husker ikke hvem som har hva i farten

Barnas hus har gratis bleiebøtte tror jeg (og -10 på første kjøp tror jeg). Jeg brukte -10% på et bilsete så sparte noen hundrelapper på det.

Libero har kundeklubb hvor man samler poeng på bleiepakker som kan byttes i div (kostyme, leke, noe klær, m.m) og en gratis velkomstpakke

Goboken (drives av Sandvik som også har babyverden) og barnas egen bokverden har «gratis» velkomstpakke (betaler for porto typ 79,- elns) i bokklubb med bøker og stash, forutsetter binding i 1 år tror jeg, men kan avbestille pakker så trenger ikke kjøpe mer.

Skoringen har en babypakke med sokker, bamser og fotmåler mener jeg.

Hmm sikkert flere, men disse husker jeg nå :)
 
Back
Topp