Kjempe overasket etter ordinær ultralyd !

Det samme skjedde med oss. Litt av en omveltning [emoji23][emoji173]️
 
Det samme skjedde med oss. Litt av en omveltning [emoji23][emoji173]️
Virkelig ? :joyful: Når fikk dere beskjed om det ene og når fikk dere beskjed om at det var det andre? Holdt det seg til det kjønnet dere fikk vite det var på oul?
 
Virkelig ? :joyful: Når fikk dere beskjed om det ene og når fikk dere beskjed om at det var det andre? Holdt det seg til det kjønnet dere fikk vite det var på oul?

Haha, huff, nå løy jeg litt. Ikke helt det samme [emoji85] Jeg var bare helt sikker på at det var en gutt hele veien, vi begge var det. Så vi fikk egentlig aldri beskjed om det. De klarte ikke se noe på TUL. Men så var det ei jente, og jeg var faktisk i en eller annen sjokktilstand den første dagen [emoji23] Klarte ikke helt å innse det, eller snakke positivt om det, for jeg var jo HELT SIKKER på at det var en gutt.
 
Ååååh, herlig med ei lita jente :Heartred
 
Haha, huff, nå løy jeg litt. Ikke helt det samme
emoji85.png
Jeg var bare helt sikker på at det var en gutt hele veien, vi begge var det. Så vi fikk egentlig aldri beskjed om det. De klarte ikke se noe på TUL. Men så var det ei jente, og jeg var faktisk i en eller annen sjokktilstand den første dagen
emoji23.png
Klarte ikke helt å innse det, eller snakke positivt om det, for jeg var jo HELT SIKKER på at det var en gutt.

Åja haha :joyful: Men litt av et sjokk likevel da. Jeg skjønner veldig godt at det blir en skikkelig omstilling når man føler så sterkt at man vet kjønnet men så får man beskjed om det andre kjønnet :wacky:

Jeg følte veldig på meg at det var en jente men fikk jo som skrevet beskjed hos privat tul at det var en liten gutt. Måtte innstille meg på at det var en liten gutt siden hun sa det og fikk noen bodyer av en venninne som 'gratulerer med gutt'.
Har fått vite i ettertid at det å klare å se kjønnet i uke 14/15 er veldig vanskelig og man skal ha både godt utstyr, gode øyne og vite forskjellen når de er så små. Alle kan visstnok se ut som gutt for den lille klumpen har ikke vokst så mye på gutter og ikke krympet nok på jenter. Det er visst bare vinkelen på den:scratch


Tre uker senere var det tid for oul og der sjekket jordmor alt og vi fikk se vår aktive lille og ble fortalt litt underveis. Jeg var jo helt sikker på at vi skulle få bekreftet at her inne var det en gutt, og jeg tittet og tittet men så ikke noe 'gutthet' nå heller. Jeg prøvde å se etter når vi var mellom bena og under rumpen men så fortsatt ingenting som kunne ligne bildene jeg hadde sett for å "vite" hvordan man kan se om det er en gutt. (Googlet en del:smiley-ashamed005)
Vår lille strakk seg helt ut og jeg la merke til at ingenting stakk opp da heller. Jeg ble kjempe forvirret men jeg kan jo ingenting om ultralyd eller anatomi på små babyer i magen så jeg spurte til slutt jordmoren veldig pent om hun hadde lagt merke til hvilket kjønn det var under undersøkelsen og fikk jo som svar 'Ja, det er en jente, jeg er helt sikker' xsmile9

Jeg tror en erfaren jordmor som jobber med dette daglig i årevis og som ser små babyer i magen på alle stadier i utviklingen vet hva de ser og forskjellen på det de ser. Følte jeg så det selv også.

Skal til ny ultralydtime i begynnelsen av August for å se om morkaken har flyttet på seg så får vi håpe vi får beskjed om at hun fortsatt er en jente :hilarious: :dummy1:
 
Last edited:
Back
Topp