Julegavetips til foreldre og svigerforeldre

Kengu

Forumet er livet
VIP
Må vel ha det også.


Kom med tips så skal jeg føre de opp i første innlegg her etterhvert.


Matkurv
Kalender med bilder av barnebarn
 
Bøker
Velværeprodukter
Gavekort på type spa/fotpleie/frisør o.l
God vin/likør/cognac o.l
 
Her skal svigers få billetter til noe revy show etc. De har jo alt....
 
Gavekort på eit godt måltid ute:)
 
Her blir det et bilde fra 1årsfotograferingen i år iallefall.

Ellers vin.
Hjemmelaget gavekort på 3 retters.
Noe barnet har laget.
Ristekule med bilde av barnet inni med snø som daler.
Andre fotogaver.
 
I år blir det bilde av småtten tenker jeg. Lurte på å gi besteforeldre skrytealbum også.. Og evt fylle en kurv med litt godsaker :)
 
Det blir nok en kalender av jentungen. :) Og tilleggsgaver, tenker jeg. Kalenderen bør planlegges nå, egentlig, kom jeg på nå... Leveringstid, vet du. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenkte vi skulle prøve å lage noe slikt til besteforeldre til jul :)
 

Vedlegg

  • 1411862155178.jpg
    1411862155178.jpg
    47,1 KB · Visninger: 62
jeg strikker en mus hvert år til svigermor, ellers kommer nok guttungen til å lage noe. Jeg skal også pynte fyrstikkeske med bilde av ungene på. I fjor gav vi gavekort på coop. Føler vi må gi litt mer en de hjemmelagde tingene i år, men vet ikke hva jeg skal finne på. Så skal følge med på tips her fra.
 
Foreldrene mine får alltid noe som kan spises/drikkes opp, og evnt bilde av barna eller noe barna har laget. De har alt de trenger, og viss noe må byttes ut, klarer de aldri vente til jul. Gidder ikke kjøpe noe som blir lagret i et skap.
 
Kommer til å gi gode hud og kropps produkter til mor og svigermor :) disse mennene er litt vanskeligere, men finner altid på noe lurt til slutt :)
 
Bilde av barnebarn/barnebarna i en fin ramme.
Øl/vin.
Bildekalender.
Klær.
Gavekort.
Pluss et Flaxlodd i tillegg.
 
Til mamma vurderer jeg sånn kalender med familiebilder pluss at nå blir de jo besteforeldre for første gang så vurderer en sånn kopp fra cafepress :) 1412275915876.jpg1412275934076.jpg tenker noe lignende til pappa :) og noe mer :D
 
Det blir nok kalender med bilde av barnebarn på.
Svigers skal også få et album med bilder, de er elendige pågå ta bilder selv!
 
Dytter!
Jeg er desperat på jakt etter tips i denne kategorien.

Bildegaver er utelukket.
 
Ifjor fikk både mamma og svigers en stor bilderamme hver som det stod "Grandchildren: a gift from above, to cherish and to love" på, der jeg hadde satt inn bilder av alle barnebarna på hver side av familien :) Dette ble de utrolig glad for :)

I år vet jeg ikke helt hva jeg skal gi dem :p
Men hva med å kjøpe en kurv og legge oppi masse godsaker og ting og tang som du vet de liker? Te, kaffe, vin, sjokolade, chips, telys, kubbelys, servietter osv :)
 
Her blir det personlig gave tilmamma i år, kosteren formue men..
Svigers får spekemat
Svigerfar får muligens stressless
 
I år blir det bilde av plutten, samt tradisjon tro noe hjemmelagd snacks, i år tenker jeg brente mandler med ulike smaker, karameller, såper eller cookies. Pakker dette inn i en fin eske og lager litt ut av pakken :)
Tantebarna får hver sin strikkagenser :)
 
Har vi endelig funnet noe, noen som skulle selge en pakke med syltetøy og saft. økologisk så vi kjøpte en pakke til svigers. I tillegg så blir det noen hjemmelagde ting fra ungene.
 
Back
Topp