Julegavetips til foreldre og svigerforeldre

Jeg finner alltids noe på xxl. Hansker, lue, briller o.l. Ellers er det jo bilde av barnebarn som nevnt her.
:)
 
Hånd/fotavtrykk av barnebarna, hjemmelagede ting fra barnebarna, bilder av barnebarna. (Ser du et mønster? Hehe.. :p)

Opplevelser er jo noe de fleste setter pris på, enten det er kinoturer, restaurantbesøk eller rosemalingskurs. ;)

Abonnement på blader, (lyd)bøker, en god cognac..
 
Til mødrene blir det gjerne produkter de bruker til vanlig. Snik i skap ;) bodylotion, shampoo, parfyme osv.. Ellers er jo klær en hit om de liker å bruke penger på klær.
Til fedrene er ullgenser, jakker, bøker...
Spørs litt hva de interesserer seg for. Og hvor gamle de er :)
 
Jeg lagde en blomsteroppsats med en vinflaske oppi et år til svigerfar, det falt i goood jord hos han ;)
 
Her får alle slektninger (utenom tantebarn og søskenbarn) bilde av jenta vår :D vi skal på nyfødtfotografering når hun er noen få uker gammel :)
Mine foreldre og besteforeldre får et hver i A5-størrelse ca, de har ganske mange barn, barnebarn og oldebarn og veggene blir derfor fort fulle ;)
Våre svigerforeldre får litt større bilde, da de kun har 2 barn og det her blir det første barnebarnet :)
 
I år blir det
Villeroy and boch julepynt til svigers
Mamma får utebukse og ulltrøye
Svigerfar får joggebukse og superundertøy
 
Jeg fant pene kahler julekuler som mamma og svigermor får.
Var akkurat i skogen og tok ett kjempe fint bilde av gutta og farfar, så det tror jeg hvertfall han skal få, av gutta:)
 
Back
Topp