Juleavslutninger for barna

M

Moderator Eve

Guest
Har barna deres mange juleavslutninger de skal på? Er dere delaktige på disse arrangementene?
 
Det blir vel en.

Avslutning på fritidsaktivitet går de på alene, er ikke egen del for foreldre. De har samme fritidsaktivitet....

Skolen har felles avslutning for alle trinnene....
 
Skolen har felles for 1-4. Vi har førsteklassing og fjerdeklassing så den blir felles.
De går begge på fotball men han får ikke gått på avslutningen fordi han spiller konsert da
Det er avslutning med kulturskolen og korpset, begge uten foreldre. Men jeg er i styret på korpset så mulig jeg skal være med å arrangere det da.
 
Her er det bare en på skolen, på morgenen. Julefrokost. Varer en times tid.

Ingen i bhg, for oss foreldre iallfall. Men ungene skal sikkert kose seg [emoji6]
 
Vi deltar på det som er
 
Vi deltar på alt.

Morgensamling/adventsstund for han i tredje, og hun i sjuende. Han i sjette har årets juleforestilling på skolen, så der blir det hyggekveld med fremvisning, kaffe, kaker og loddsalg. Korpset har en avslutningskonsert, samt to konserter utenom. Tror det var alt.
 
Blir nok bare en da de går i barnehagen:happy:
 
Her er det kun Lucia I bhg som er juleavslutning og den er vi med på, begge to siden vi har to u ulike bhger. Helt greit egentlig
 
Juleavslutning på skolen er vi med på, for fotballen er vel egentlig ikke for foreldre, men hun her tør ikke gå alene på sånt, så jeg blir med. Så er det luciatog i barnehagen da, eneste vi foreldre er med på der i desember.
 
Vi skal nok på lucia i bhg i tillegg ja, også har både koprs og kulurskole konsert for foreldre og besteforeldre og andre interesserte i tillegg til selve avslutningen som er bare for ungene. Så jada, det er mye kos i desember :)

Konsert med kulturskolen er jo faktisk alelrede neste uke da
 
Hmm, la oss se:

Lucia for de minste på skolen
Juleforestilling for alle på skolen
Konsert med kulturskolen
Oppvisning med turn
Oppvisning med ballett
Juleavslutning med korpset
Juleavslutningsoppvisning med RG (danseturn) gruppa
Avslutning med jazzdansen


Krysser fingre for at svømmegruppa lar vær også i år...

Var det dette de mente da de snakket om tidsklemme? Glad vi stoppet på tre unger :hilarious:
 
Hmm, la oss se:

Lucia for de minste på skolen
Juleforestilling for alle på skolen
Konsert med kulturskolen
Oppvisning med turn
Oppvisning med ballett
Juleavslutning med korpset
Juleavslutningsoppvisning med RG (danseturn) gruppa
Avslutning med jazzdansen


Krysser fingre for at svømmegruppa lar vær også i år...

Var det dette de mente da de snakket om tidsklemme? Glad vi stoppet på tre unger :hilarious:
det var mye

vi hadde også turn og skole før , men turn går han ikke på mer og skolen sluttet å ha det.
Vi har 2 fotballturneringer i steden for da i des
 
Barna har en stor juleforestilling på stor scenen i byen. Dit skal vi. Regi av skolen.
Ellers er det ikke noe spes
 
det var mye

vi hadde også turn og skole før , men turn går han ikke på mer og skolen sluttet å ha det.
Vi har 2 fotballturneringer i steden for da i des

Jeg setter skylappene på, nekter å stresse og lar det hele bare stå til.

Det som er ekstra utfordrende er alle disse kakene som også skal leveres til arrangementene.

Jeg har begynt å spare meg opp en ekstra ferieuke som jeg tar ut før jul. Da rekker jeg både å følge opp ungene og gjøre de tingene jeg trenger å gjøre for å føle at det blir jul. Jeg finner ingen gode argument for å droppe ungene til fordel for vasking og julegaveshopping liksom.
Heldigvis er jeg litt over gjennomsnittet god til logistikk, og allerede nå vet alle hva alle skal gjøre når, hver dag i hele desember. Ned til oppgaver som: brette sokker, vanne blomster, kjøpe juletre osv. :p
 
Juleavsluttning på skolen og førjulsfest i barnehagen. Bege på ettermiddag/kveld. Så er det Lucia på morgenen i bhg. den 13. Får ikke dratt på Lucia feiringen tipper jeg pga. dagvakt på jobb, men prioriterer ikke å bytte da det kun er de eldste som går i toget.
 
Vi skal i julefest i barnehagen :)
 
Vi skal på en på skolen :)
 
Back
Topp