Juleantrekk

Jente88

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
JuniJubel2021
Har dere funnet juleantrekk til de små? Vil gjerne se. Jeg Trenger inspirasjon:)
 
Jeg har ikke bestemt meg helg, men tror vi går for skjorte body og romper fra Memini. (Gutt) Jeg syns ikke baby i dress er noe særlig..

Ellers har jeg sett masse fine julekjoler rundt om på nett :) Hermine Lillesand har masse fine inspirasjons bilder :D
 
Har kjøpt skjortebody og vest fra Memini og har arva en seleshorts som passer til! :)
Memini har mye fint!
 
Syns Kapp Ahl har endel fine finklær, som virker ganske greie. Vurderer selebukse derfra + et par fine skjortebodyer.
 
Jeg håper newbie har noen fine kjoler til både Lillemor og eldstefrøkna. Hun synes det er sååå stas når lillesøster har likt tøy.
 
Håper jeg finner noe etterhvert. De to eldste har fin dress så håper å finne en rompe fra memini eller noe.
 
Mulig jeg tar strikkesettet (romper mm). Han har fått av svigermor :D Eller noe annet søtt gutte pentøy.
Jeg elsker sløyfe,slips, vest, og hvit pesjorte på baby, og dress/festdrakt etter som dem vokser til :D
 
Blir nok romperen mamma strikket til dåpen, den var litt stor da, så til jul er den nok perfekt.
 
Newbie har jo kommet med tidenes søteste julekjole og sløyfe, vet ikke om du har gutt eller jente da :)
 
Back
Topp