Jubeltråden

Heldig... Jeg får ikke før uke 17 :( Det er tydeligvis vanlig her jeg bor.
Hvis du søker sånn generelt for landet pgoogle så står det fra uke 8-12.. jeg ville ha vært hard der altså. For enten skal man til lege eller til jordmor på den tiden for å lage helsekortet, og sende inn henvisning til UL i uke 17 og ta blodprøver rett etter uke 12. Sånn er det her, så jeg ville ha vært hard.
 
  • Liker
Reactions: TS
Litt rart egentlig, siden man kan velge selv om man vil gå til lege eller jordmor. Man kan fint velge kun jordmor om man vil.
Her har det heller ikke vært noe problem å komme inn tidlig, og akkurat nå har kommunen kun 40% jordmorkapasitet.

Aner ikke hvorfor jeg ikke har fått tilbud om det :/ skal på jordmortime på sykehuset i november. Den andre er på helsestasjonen 25.september. Heldigvis ikke så lenge til [emoji4]
 
Hvis du søker sånn generelt for landet pgoogle så står det fra uke 8-12.. jeg ville ha vært hard der altså. For enten skal man til lege eller til jordmor på den tiden for å lage helsekortet, og sende inn henvisning til UL i uke 17 og ta blodprøver rett etter uke 12. Sånn er det her, så jeg ville ha vært hard.

Da skal jeg ringe helsestasjonen i dag. Takk for tipset!
 
Jubler for snill mann som har begynt å spørre om hvordan jeg har det mange ganger for dagen, og som tar hensyn til at jeg er slapp, leier meg i sengen hvis jeg sovner på sofaen og rett og slett er helt herlig [emoji7] og i går sa han noe som indikerte at han faktisk har lest om graviditeten, da ble jeg veldig glad!
 
Jubler for et hjerte som slo på tidlig ultralyd i dag [emoji173]️ Ble flyttet frem til 11+0, med termin 31. mars.. men holder meg nok her enn så lenge [emoji4]

Så fantastisk [emoji7] Glad på dine vegne! Jeg er 10+6 i dag, så da er vi ganske nærme. Jeg har foreløpig termin 8.april [emoji1]
 
Back
Topp