Jubeltråden

Jubler for 9+0 i dag[emoji173]️
 
Jubler for lite plager/symptomer! Så jubler jeg for at jeg fant hjertelyden med doppleren i kveld[emoji7] jeg er ganske sikker på at det er livmoren jeg kjenner, så jeg satte doppleren oppå og hørte hjertelyden til frøet, riktig nok svakt, men jeg hørte det[emoji1]
 
Jubler for lite plager/symptomer! Så jubler jeg for at jeg fant hjertelyden med doppleren i kveld[emoji7] jeg er ganske sikker på at det er livmoren jeg kjenner, så jeg satte doppleren oppå og hørte hjertelyden til frøet, riktig nok svakt, men jeg hørte det[emoji1]
Hvor på magen fant du den? Har ikke orket å lete enn da.
 
Jubler for første jordmortime i dag :D

Glemte å ta urinprøve på morgenen da, men skal vel klare seg med en på formiddagen og vel :)
 
Jubler for å ha vært med jordmoren for første gang idag [emoji1] gikk fra 9+2 fra bv sin terminregning til 9+4 hos jordmoren [emoji4]
 
Jubler for at far har større forventninger til ul i dag enn meg[emoji173] [emoji4] Bare 3timer igjen[emoji33] tmpPhoto.jpg
 
Last edited:
Jubler for fin Jordmortime i dag, og bekreftelse på at jeg ihvertfall får den oppfølgingen jeg ønsker fra hennes side :)
 
Jubler for å ha vært med jordmoren for første gang idag [emoji1] gikk fra 9+2 fra bv sin terminregning til 9+4 hos jordmoren [emoji4]

Fantastisk [emoji7] Hvordan fikk du så tidlig time hos jordmor? Jeg må vente til uke 17... [emoji30]
 
Er standard at man har time med jordmor eller lege mellom uke 8-12, og ultralyd i uke 17. Var det nå og sist jeg gikk gravid [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: TS
Heldig... Jeg får ikke før uke 17 :( Det er tydeligvis vanlig her jeg bor.
Litt rart egentlig, siden man kan velge selv om man vil gå til lege eller jordmor. Man kan fint velge kun jordmor om man vil.
Her har det heller ikke vært noe problem å komme inn tidlig, og akkurat nå har kommunen kun 40% jordmorkapasitet.
 
  • Liker
Reactions: TS
Back
Topp