Jubeltråd :)

I dag kommer et spill ut til ps4 som ser kjempebra ut! God of War heter det, og går etter ryktene ganske dypt ned i forholdet mellom en far og sønn. Gleder meg til å bruke masse timer på det de neste ukene. :) Må bare bestemme meg for om jeg skal dra og kjøpe det fysisk (har sin sjarm!) eller laste det rett ned.
 
25 uker i dag :) å «baaare» 3 uker igjen til sambo kommer hjem :p
 
Nydelig dag. Jubler for mye :D fikk en passe god natt og formiddag med søvn. Eldstemann kom hjem og sa han hadde stoppa noen som plagde en gutt på vei hjem fra skolen, og jeg fikk gitt beskjed til skolen. Jubler for at kjæresten har begynt å male på barnerommet og at han imellom oppussing nå står å lager nachos imens jeg gjør ingenting :p finfin dag med andre ord :)
 
Nydelig dag. Jubler for mye :D fikk en passe god natt og formiddag med søvn. Eldstemann kom hjem og sa han hadde stoppa noen som plagde en gutt på vei hjem fra skolen, og jeg fikk gitt beskjed til skolen. Jubler for at kjæresten har begynt å male på barnerommet og at han imellom oppussing nå står å lager nachos imens jeg gjør ingenting :p finfin dag med andre ord :) [emoji173]

For en flott eldstemann du har!! [emoji1303]
 
For en fin dag med gutten min etter jobb (far er på lønningspils)
 
Jeg overlevde 9-årsdag.
 
Jubler over at trådstarterkravet er borte fra månedens konkurranse. Da har jeg sjanse på alle premiene [emoji7], og slipper tenke på tema for den ene tråden jeg manglet [emoji1303]
 
Syns magen er blitt så søt nå :Heartred Ser endelig ordentlig gravid ut og ikke bare stappmett, men så er den enda ikke stor nok til å være noe i veien. Også er den god å kose med :rolleyes:
 
25 uker! "Bare" 15 igjen! :woot:
 
Jubler over at trådstarterkravet er borte fra månedens konkurranse. Da har jeg sjanse på alle premiene [emoji7], og slipper tenke på tema for den ene tråden jeg manglet [emoji1303]
Tidligere når det har vært krav til antall tråder har jeg vært langt unna. Denne gangen var jeg langt over, uten å ha begynt på «må bare finne-på-noe»-tråder. Dårlig timing for min del:)
 
Jubler for å ha fått sovet frempå i dag :)
 
Back
Topp