Jubeltråd :)

Jubler for jeg overlevde dusjen i dag.

Og for fantastiske svigermor som tok med lillegutt på trilletur slik at han fikk sove i vogna til en forandring [emoji173]️
 
Det er så varmt ute i dag at verandadøren kan stå oppe uten at det trekker kaldt inn. Du og du så deilig!
 
Må juble for det herlige vår-vêret ( nesten sommer siden det er på Vestlandet) [emoji322][emoji173]️[emoji324]
 
Vi har bare 12 grader, men lell - det er juba baluba og nyyydelig med våren rett inn i stua og ivrig fuglekvitter!
 
Fantastisk å kunne være ute i singlet og føle seg varm:)
 
Lov å juble for at man klarer å gå på do? Det er jeg nemlig sjuuukt glad for :hilarious::D
 
Lov å juble for at man klarer å gå på do? Det er jeg nemlig sjuuukt glad for :hilarious::D
Gratulerer. Absolutt lov. Jeg sleit med forstoppelse sist. Veldig fint når det løsner. :)
 
25+0 [emoji7]
 
22 uker :) Oooog igang med eksamenslesing! Fersig med studiet senest 1. Juni, med siste eksamen da, så her må dagene kroppen lystrer utnyttes!
 
22 grader her i dag. Definitivt sommer. Var det ikke første sommerdag i går? Mener jeg leste det på kalenderen...

Det kan godt være, jeg har ikke peiling :p troe vi bikka 17 i går [emoji7] ingen sol i dag, men 13 grader :) [emoji1360]
 
Regn i dag! Det betyr at snøen smelter, og jeg kan la malekosten ligge urørt med god samvittighet. ;)
 
Jubler for at jeg klarte å trille en god km tur i dag med guttungen. Selv om bekkenet kommer til å straffe meg i kveld.
 
Back
Topp