Jubeltråd

Nei, ikke skummelt i det hele tatt, men har vært der flere ganger så kjenner stedet. Hadde gjerne regnet med litt magesjau eller noe i løpet av 2 mnd, men fikk ikke feber en gang der nede[emoji1373] her hjemme derimot[emoji15][emoji15][emoji15]

Flyturen gikk strålende (valgte de som flyr mest mulig på natta) og folk er så flinke til å hjelpe i Thailand[emoji16][emoji1360]

Vi var i Hua Hin, fikk besøk av flere i løpet av de 2 mnd så tiden gikk veldig fort. Eldstemann på 4 ville ikke hjem[emoji23]
Så godt å høre. Vi har sett litt på koh lanta men vi for se hva vi lander på til slutt [emoji3]
 
Jubler for rolige morgener, og uke ikke minst pga høstferie :D Det trengte jeg virkelig nå :p
Jubler, også for min flotte mann som tar hensyn til sin slitne gravide kone :smug:
 
Jubler for en flott tidlig ultralyd i dag!! [emoji173]️ ble satt til 7+2, så egentlig termin 30 mai, men vil gjerne henge her i junigruppa da jeg tror det blir junibarn likevel! [emoji4]
Helt fantastisk å få se å høre et sterkt lite hjerte slå!
 
Jubler for en flott tidlig ultralyd i dag!! [emoji173]️ ble satt til 7+2, så egentlig termin 30 mai, men vil gjerne henge her i junigruppa da jeg tror det blir junibarn likevel! [emoji4]
Helt fantastisk å få se å høre et sterkt lite hjerte slå!
Åhh lengter til min tur
 
Jubler for at jeg føler meg litt gravid i dag. Dvs oppblåst og medfølgende ubehag. :hilarious: Men, symptom er symptom, og alle er velkommen!
 
7+1 [emoji1373][emoji173]️ og en uke til ultralyd- spennende å se om det er én eller om det faktisk er to, som jordmor var usikker på forrige ultralyd[emoji7]
 
Jubler for at jeg tar helg om få timer[emoji1373] og at jeg har fått tidlig ul time neste mandag (er da 8 uker)[emoji16]
 
På vei til TUL nå!! Jubler for å endelig kunne se, samtidig som jeg er drit nervøs for st noe er galt!!
 
Back
Topp