Jubeltråd

Hurra, 30 dager til svangerskaps kontroll [emoji1]
 
10+0 [emoji173] Dagene går faktisk fremover, og det er bare to uker til jeg bikker de magiske 12! På mandag er det en uke til TUL og første kontroll hos lege.
 
Føler meg plutselig som meg selv igjen! Ikke så kvalm, mer matlyst, opplagt og ikke oppblåst! [emoji1373] håper det varer [emoji4]
Så bra[emoji173]️[emoji173]️ Da finnes d kansje håp for flere[emoji23][emoji23] føler meg som en forstoppa ballong[emoji23][emoji23]
 
Så bra[emoji173]️[emoji173]️ Da finnes d kansje håp for flere[emoji23][emoji23] føler meg som en forstoppa ballong[emoji23][emoji23]

Haha ja! Jeg vet jo at andre trimester er mye bedre enn første, så var forberedt på å vente en stund. Er 10 uker i mårra, så satser på at formen holder seg lenge [emoji1373]
 
Haha ja! Jeg vet jo at andre trimester er mye bedre enn første, så var forberedt på å vente en stund. Er 10 uker i mårra, så satser på at formen holder seg lenge [emoji1373]

Ja får håpe du har rett.. ja i morgen er d bare 14 dager til vi er 12 uker[emoji173]️[emoji173]️
 
Føler meg plutselig som meg selv igjen! Ikke så kvalm, mer matlyst, opplagt og ikke oppblåst! [emoji1373] håper det varer [emoji4]

Jeg også føler meg litt bedre nå! Fra og med igår, 9+5, da klarte jeg til og med å lage middag og rydde kjøkkenet - det er det kjæresten som har gjort i flere uker! Glede - håååper den verste kvalmen er over :smiley-bounce012
 
Får juble litt jeg også. Prøver å juble for at kvalmen avtar. Og en fin tid er i møte.
 
Jubler for 10+0 i dag [emoji7][emoji1]
 
Back
Topp