Jubel-tråd

Jeg jubler for en veldig god, snill og rolig baby! Helt ærlig har vi knapt hørt gråt, hun sover 6-9 i strekk på natta og flere gode lurer på dagtid, spiser godt og underholder gjerne seg selv på gulvet! Stort sett veldig blid, stortrives i vogn og enda bedre på fanget! I tillegg har jeg en fantastisk samboer som hjelper til på alle mulige måter. Vi koser oss så veldig <3 Dette gjør at jeg har overskudd til storebror, juleforberedelser, eksamenslesing og litt flyktninghjelp! Det høres ut som et skikkelig glansbilde, men det er 100% sant! Jeg er så heldig, skulle så inderlig ønske alle hadde det sånn!!!
 
Jeg jubler for en veldig god, snill og rolig baby! Helt ærlig har vi knapt hørt gråt, hun sover 6-9 i strekk på natta og flere gode lurer på dagtid, spiser godt og underholder gjerne seg selv på gulvet! Stort sett veldig blid, stortrives i vogn og enda bedre på fanget! I tillegg har jeg en fantastisk samboer som hjelper til på alle mulige måter. Vi koser oss så veldig <3 Dette gjør at jeg har overskudd til storebror, juleforberedelser, eksamenslesing og litt flyktninghjelp! Det høres ut som et skikkelig glansbilde, men det er 100% sant! Jeg er så heldig, skulle så inderlig ønske alle hadde det sånn!!!

Så herlig lesning. Man har lov til å juble når livet er godt!!! Jeg jubler for akkurat det samme som deg. Tredje baby som har sovet natten gjennom fra fødsel, en lykke å få være med på dagtid og en mann som blir bedre og bedre selv etter 15 år sammen. Og, han har laget 30 års feiring for meg ett år på etterskudd siden jeg fant ut jeg var gravid på bursdagen min i fjor☺️☺️☺️
 
Jubler for at jeg nesten er på gråten for at jeg føler meg så heldig I disse tider når man setter ekstra stor pris på å ha så mange rundt seg. Er absolut ikke en selvfølge:Heartpink

Tenkte det samme her om dagen. Lillegutt er så heldig som vokser opp med så ufattelig mye kjærlighet rundt seg. Familien, venner, oss foreldrene hans.... jeg er så takknemlig! :)
 
Lille er så glad for tiden! All smiles:) ja han sover litt dårlig og har til tider mareritt men smilet er der uansett!
 
Har nettopp klaget litt. Så får ta et lite jubel over at lillemann har fått to nydelige tenner. Begge fortennene nede :D
 
Får juble for første tann som akkurat har brutt gjennom gommen:) Plutselig "klinga" d når jeg tappet med ei skje i munnen på lillegutt;)
 
Back
Topp