Jubel-tråd

Kjærsten min er helt super søt. Benevner meg og spira som "oss/dere" og sier han gleder seg til magen kommer skikkelig, for da skal han kose og snakke med den lille i magen
 
8ccb4331f1058094595a79ca736dd397
 
Hm fikk ikke inn tekst til bilde. Nå har jeg vært shoppa litt smått for kvalmen. Disse var gode
 
Jeg kan juble for for mannen min som er så god og snill! Han lar meg ikke løfte noen ting, ber meg holde sofaen og skjemmer meg så mye bort at det nesten er en drøm å være gravid ❤ Han er også en god klippe når jeg er bekymret for han får meg alltid rolig igjen :D
 
Fortalte til sjefen, nestlederen og en til på jobb i dag at jeg var gravid. Alle ble veldig glad på mine vegne og syntes det var veldig hyggelig.
 
Kan vel juble over å ikke være kvalm eller ha noe ekstra behov for søvn:D
 
Kan vel juble over å ikke være kvalm eller ha noe ekstra behov for søvn:D

Åhhhh jeg håper at jeg jubler akkurat som deg en dag, ikke så langt håper jeg☺
 
Jeg er også kjempe lykkelig over å ikke være kvalm eller noe enda :) men samtidig så gjør det meg nervøs for at ting ikke er som de skal :p
 
Jeg er også kjempe lykkelig over å ikke være kvalm eller noe enda :) men samtidig så gjør det meg nervøs for at ting ikke er som de skal :p

Da må jeg bare legge til denne som står på BV gravid app'en;)
ImageUploadedByBV Forum1449651212.995230.jpg
 
Idag er jeg ekstra glad fordi jeg har hatt en normal nattesøvn, bestevenninnen min kommer på besøk og det nærmer seg ul (7uker) og fruktkurven er stappfull etter gårsdagens shopping. Ønsker alle en fin dag
 
Hurra!!! Ringte til helsestasjonen isteden for legen, så da har jeg fått en dobbeltime den 22.
 
Back
Topp