Jeg har spontanabortert..

Ikke sjekke oppi DEG, men sjekka opp i DET :D:smiley-bounce022

Haha de må nok sjekke opp i både meg og det! Hehe! Men skal til legen på mandag, så får se da. Testet i går kveld med rfsu, den var positiv men ikke sterk. Testet med morgenurin i dag og da var den enda svakere.. Takk for støtten, jeg oppdaterer når jeg vet mer :)
 
Mange klemmer ❤️ opplevde det samme ved sist svangerskap! Men oppdaget det veldig tidlig så slapp å gå igjennom det du måtte nå! Gleden over det som er er god å ha, men sorgen om den lille dere mistet vil være med dere!
Lykke til videre ❤️
 
Haha de må nok sjekke opp i både meg og det! Hehe! Men skal til legen på mandag, så får se da. Testet i går kveld med rfsu, den var positiv men ikke sterk. Testet med morgenurin i dag og da var den enda svakere.. Takk for støtten, jeg oppdaterer når jeg vet mer :)

<3 uff, gjør det... Lykke til, og så håper jeg at ny spire sitter fortere enn du forventer og klorer seg fast alle ni månedene! Sender deg en klem
 
Jeg har ikke blødd mer, men blødde jo gjennom buksa og var veldig mensaktig, så var ikke lyserosa. Snakt med legevakt og hun mener det er SA, men jeg synes det er rart jeg ikke har smerter..
Jeg hadde heller ikke smerter med en gang..
 
Haha de må nok sjekke opp i både meg og det! Hehe! Men skal til legen på mandag, så får se da. Testet i går kveld med rfsu, den var positiv men ikke sterk. Testet med morgenurin i dag og da var den enda svakere.. Takk for støtten, jeg oppdaterer når jeg vet mer :)
Masse lykke til! :Heartred
 
Back
Topp