Jeg er våken........... Er du?

Ååå, så heldig du er :)
Må være herlig å få sove ut skikkelig :)
Jeg sovna selv kl 3 og sov heelt til halv 8 :eek:
Var nesten sjokkert når jeg våknet. Hehe :p



I helga hadde jeg en periode på 40timet jeg ikke fikk sove så var absolutt nødvendig å ta igjen. Blir jo så svimmel og kvalm og blæ! Skjønner at de som lider av insomnia blir suicidale.

Ja, men føles nesten som jeg har jet-lag nå siden jeg ikke har stått opp til vanlig tid på flere uker. Kjente allerede kl 14 at jeg gjerne skulle ha lagt meg igjen men prøver å drøye det til 21-22 i håp om å lage normal døgnrytme igjen. Vet ikke om det er vits 4uker før termin, menmen ;)
 
Her ble det også en tidlig start på dagen... sto opp halv 6,har sovet minimalt i natt på av smerter,kynnerer og dogåing...ligger å venter på at disse kynnerne skal ta seg opp men ingenting skjer.. :(
Skal vekke jenta kl.7 å sende i vei hun på skolen,så blir det vell en dupp etter det :) håper jeg..
Når har du termin?
Jeg har termin 1 oktober. Sovet litt til og fra i dag, gleder meg til natten å håper intenst på å få sove litt. ;-) Var på en sjekk på sykehuset å da hadde jeg 1 cm åpning å ganske moden. Lillemor har det bare bra. Skal inn igjen hvis kynnerene går over i rier.
 
Ja, da var vi her igjen da. Får ikke sove.
Mannen sovner på sekunder og snorker som et lokomotiv. Soverommet er for varmt så da kan jeg uansett hvor trøtt jeg er bare glemme å sove :(
Er så lei av hovne bein som verker og rygglåsning, bekkenløsning, mensmurring, kynnere og alt annet at jeg vet jammen ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(
Det var nattens sutre innlegg fra meg!
 
Våken her også:) Våkner av tett nese og vondt bekken hver natt, samme tid. Vel tilbake i sengen etter tissing og nesespray begynner tankene å reise.. Tenker ALT for mye på alt mulig.. ! tusen tanker og jeg merker at fantasien går løpsk noen ganger Settes igang mandag så heldigvis ikke mange netter igjen å tenke i:)
 
Jeg sover ganske greit på natta nå. Etter en uke med håpløs døgnrytme var jeg så utslitt at jeg sov 2/3 døgn og våkna da i 7-8 tiden på morgenen. Holdt meg våken til ni på kvelden og etter det hatt en god rytme.

Det må tydeligvis bli verre før det kan bli bedre :p Om det er noen trøst er jeg fremdeles zombie når jeg er våken, men klarer iallfall krysse gata nå uten å forårsake nesten-ulykker. Ikke at jeg er så mye ute...
 
Etter ei natt med helt ok søvn, kanskje ikke nok men flere timer i strekk enn hva jeg er vant til så kom denne natta hvor alt er back to normal!
Får ikke sove rett og slett :(
Såå drit lei :(
Og sier jeg noe får jeg beskjed om "jojo, men er jo ikke så lenge igjen" :eek:
Nei, men hva pokker hjelper det da? :eek:
Utrolig fattig trøst å vite at det blir bedre kanskje om 2 uker når en sitter med hovne bein og masse smerter og ikke får sove :(
 
Jeg sover ganske greit på natta nå. Etter en uke med håpløs døgnrytme var jeg så utslitt at jeg sov 2/3 døgn og våkna da i 7-8 tiden på morgenen. Holdt meg våken til ni på kvelden og etter det hatt en god rytme.

Det må tydeligvis bli verre før det kan bli bedre :p Om det er noen trøst er jeg fremdeles zombie når jeg er våken, men klarer iallfall krysse gata nå uten å forårsake nesten-ulykker. Ikke at jeg er så mye ute...
Er du sykemeldt, eller er du gått ut i permisjon nå? Godt å høre at døgnrytmen har stabilisert seg litt i alle fall :)
 
Er du sykemeldt, eller er du gått ut i permisjon nå? Godt å høre at døgnrytmen har stabilisert seg litt i alle fall :)

Jobber tre halve dager i uka, akkurat passe! Blir jo utslitt av reisen til og fra jobb. Greit å ha siste arbeidsuke når mange er på høstferie, litt bedre plass på bussen ;) Føler meg som en pensjonist som har mer enn nok med en ting om dagen :p Poenget med å jobbe mindre nå mot slutten var jo at jeg ikke skulle være utslitt på slutten av dagen. Deilig med overskudd til å gå små turer. Ikke minst å komme seg ut i sola. Ikke sikkert det blir så mye mulighet å komme seg ut på formiddagen etter baby kommer.
 
Jobber tre halve dager i uka, akkurat passe! Blir jo utslitt av reisen til og fra jobb. Greit å ha siste arbeidsuke når mange er på høstferie, litt bedre plass på bussen ;) Føler meg som en pensjonist som har mer enn nok med en ting om dagen :p Poenget med å jobbe mindre nå mot slutten var jo at jeg ikke skulle være utslitt på slutten av dagen. Deilig med overskudd til å gå små turer. Ikke minst å komme seg ut i sola. Ikke sikkert det blir så mye mulighet å komme seg ut på formiddagen etter baby kommer.
Det høres ut som en lur plan. Det er absolutt et poeng å ha litt overskudd til å orke mer enn bare jobb om dagene. Ikke bare er det mye som skal fikses før baby kommer, men du skal jo også ha overskudd til å slappe av og kose deg. Og det går ikke om man hele tiden går på reservebatteriene! Ja, deilig å kunne nyte det vakre høstværet som er i disse dager. Vi har vært hundepasser en uke for hunden til søstra mi. Da har jeg gått masse tur og blitt godt kjent i det nye nabolaget vårt. Og inntrykket jeg har fått er at det er supertrivelig her, og det kommer til å bli knall med trilleturer her til vinteren (eller i alle fall til våren).
 
Det høres ut som en lur plan. Det er absolutt et poeng å ha litt overskudd til å orke mer enn bare jobb om dagene. Ikke bare er det mye som skal fikses før baby kommer, men du skal jo også ha overskudd til å slappe av og kose deg. Og det går ikke om man hele tiden går på reservebatteriene! Ja, deilig å kunne nyte det vakre høstværet som er i disse dager. Vi har vært hundepasser en uke for hunden til søstra mi. Da har jeg gått masse tur og blitt godt kjent i det nye nabolaget vårt. Og inntrykket jeg har fått er at det er supertrivelig her, og det kommer til å bli knall med trilleturer her til vinteren (eller i alle fall til våren).

Hehe, tror ikke vi skal være altfor optimistiske, tror ikke vinteren blir så innmari deilig ute :p men hvem vet... Viktig å holde seg i passelig fysisk aktivitet nå ja.
 
Vbdnndkxoknebbwkpleneiwnbeldpele...... Forbaskade rastløse kropp, urolige bein, en deilig, men ALTFOR livlig lillebror i magehuset og alle andre i huset som snorker og sover så godt :-/ ææææærrrhhhh! Det er kaldt, jeg er kvalm, trøtt, ultra lei og faktisk litt sur :p nå må dette snart ta en ende..... Egentlig skulle man ikke fått gå over termin faktisk :-D Hehe.... Når man har vært leilighet i nesten 10 mnd er man ferdig! Håper dere andre gode damer sover godt og så sender jeg over masse fødestøv til dere alle!!! Her håper jeg på visitt av Jon Blund snart.... Han har nemlig atter en gang gått forbi døren min i stillhet.... Frekkaste!!!!
 
Vbdnndkxoknebbwkpleneiwnbeldpele...... Forbaskade rastløse kropp, urolige bein, en deilig, men ALTFOR livlig lillebror i magehuset og alle andre i huset som snorker og sover så godt :-/ ææææærrrhhhh! Det er kaldt, jeg er kvalm, trøtt, ultra lei og faktisk litt sur :p nå må dette snart ta en ende..... Egentlig skulle man ikke fått gå over termin faktisk :-D Hehe.... Når man har vært leilighet i nesten 10 mnd er man ferdig! Håper dere andre gode damer sover godt og så sender jeg over masse fødestøv til dere alle!!! Her håper jeg på visitt av Jon Blund snart.... Han har nemlig atter en gang gått forbi døren min i stillhet.... Frekkaste!!!!

Takk for fødestøv. Sender deg fødestøv tilbake og en god dose sovestøv!!
Er egentlig kjempe trøtt og sliten. Men får man sove? Nei!! Skal man tidlig opp i morra? ja...
Så etter å ha vrid seg i senga i over en time uten og finne noen god sovestilling sto man like så greit opp. Ordna klar en klesvask, bretta litt klær som jeg tenker skal pakkes ned i fødebaggen. Og spist en brødskive og ordna litt småting.
Skal snart gjøre et nytt forsøk på å finne drømmeland!!
 
Vbdnndkxoknebbwkpleneiwnbeldpele...... Forbaskade rastløse kropp, urolige bein, en deilig, men ALTFOR livlig lillebror i magehuset og alle andre i huset som snorker og sover så godt :-/ ææææærrrhhhh! Det er kaldt, jeg er kvalm, trøtt, ultra lei og faktisk litt sur :p nå må dette snart ta en ende..... Egentlig skulle man ikke fått gå over termin faktisk :-D Hehe.... Når man har vært leilighet i nesten 10 mnd er man ferdig! Håper dere andre gode damer sover godt og så sender jeg over masse fødestøv til dere alle!!! Her håper jeg på visitt av Jon Blund snart.... Han har nemlig atter en gang gått forbi døren min i stillhet.... Frekkaste!!!!

Ja hva er det med den kvalmen???
 
Vbdnndkxoknebbwkpleneiwnbeldpele...... Forbaskade rastløse kropp, urolige bein, en deilig, men ALTFOR livlig lillebror i magehuset og alle andre i huset som snorker og sover så godt :-/ ææææærrrhhhh! Det er kaldt, jeg er kvalm, trøtt, ultra lei og faktisk litt sur :p nå må dette snart ta en ende..... Egentlig skulle man ikke fått gå over termin faktisk :-D Hehe.... Når man har vært leilighet i nesten 10 mnd er man ferdig! Håper dere andre gode damer sover godt og så sender jeg over masse fødestøv til dere alle!!! Her håper jeg på visitt av Jon Blund snart.... Han har nemlig atter en gang gått forbi døren min i stillhet.... Frekkaste!!!!

Kjenner meg så veldig godt igjen :eek:
Søvn er noe man ikke setter nok pris på når man får nok av det og noe man lengter etter når man ikke får nok av det!
Er utrolig sliten og veldig lei av å være sliten.
Termin nå den 1.10, så håper lillemor snart vil ut :p
Håper det går fort nå for oss alle :)
 
Flere som er våkne?

Kynnere og full fest i magen, kjennes som baby prøver å grave seg ut med både kraftig med armene, dytting med hodet nede i bekkenet og fraspark i ribbena.

Vil helst ikke ha noen fødsel før over helga :p Har et ærend i morgen som jeg vil ha unnagjort!
 
Gir mat :) litt trøtt i trynet, frøkna har vondt i magen også . Og storesøster våkner om 2,5 time :) :(
 
Å som jeg gleder meg til å kunne snu meg i senga igjen om natten.... Kjære gode søvnkvalitet, kom tilbake til meg snart nå!!!!!
 
Å som jeg gleder meg til å kunne snu meg i senga igjen om natten.... Kjære gode søvnkvalitet, kom tilbake til meg snart nå!!!!!

Har ikke veldig høye forventninger til å sove lenge sammenhengende når baby er ute, men blir koselig å våkne opp til litt babyknirk ;)
 
Har ikke veldig høye forventninger til å sove lenge sammenhengende når baby er ute, men blir koselig å våkne opp til litt babyknirk ;)

Ja men så er kanskje kvaliteten på søvnen det lille man sover bedre enn den er nå :p nå er den helt ræv :p Hehehe
 
Back
Topp