Jeg er våken........... Er du?

Ja men så er kanskje kvaliteten på søvnen det lille man sover bedre enn den er nå :p nå er den helt ræv :p Hehehe

Skjønner hva du mener. Jeg har lest av amming gjør det søvnig så det hjelper nok godt :) og så er det ikke noe å stresse for. Nå er det litt skummelt å legge seg og lure på om man skal våkne til rier :p
 
Tenker også at kvaliteten på søvnen blir bedre selv om det ikke nødvendigvis blir mer søvn :p
 
Etter en liten periode med god søvn er det påan igjen. Flere? Sover noen timer men våkner i 2-3 tiden, blæ!
 
Etter en liten periode med god søvn er det påan igjen. Flere? Sover noen timer men våkner i 2-3 tiden, blæ!

Ja :D har de siste dagene stått opp for å gå på do i 2 tida...lagt meg igjen...funnet ut at jeg er sulten og spist frokost i 3 tiden! Sover som regel i 4 tiden da og er skutt resten av dagen. Men spiste seeeen kveldsmat igår så da var det bare dotur (og ingen mobilsjekking) kl 2 i natt :D
 
Ja :D har de siste dagene stått opp for å gå på do i 2 tida...lagt meg igjen...funnet ut at jeg er sulten og spist frokost i 3 tiden! Sover som regel i 4 tiden da og er skutt resten av dagen. Men spiste seeeen kveldsmat igår så da var det bare dotur (og ingen mobilsjekking) kl 2 i natt :D

Prøver drøye noen timer før jeg tar frem mobilen. Ikke noe mønster her i hva som gir god eller dårlig natt. Hjelper iallfall ikke å la være å drikke på kvelden. Den blæra er magisk, alltid full uansett...
 
Jeg nekter å tro at det blir verre enn dette. Det er jo ikke alle som sliter like mye med søvnen så tipper de som sier det ikke hadde det sånn her. Flere jeg kjenner som nettopp har født sier at de synes det er merkelig hvor mye bedre de takler å sove mindre etter barnet er født. Så hah! Det blir ikke verre ;)


Det blir dessuten bedre når man generelt får en mer funksjonell kropp i hverdagen ja.

Hahahhahahahsshhshahahaha!!! Lite visste jeg da :O
 
Back
Topp