Januar 2016 skrev...

Vi prater nå uansett for å kose oss, ikke for å vinne. Og det skal vi fortsette med neste uke

Helt sant[emoji5]
Har funnet forumet inne på nettleseren på mobilen, men gud så tungvindt i forhold til appen[emoji23] #bortskjemt
 
Vi har hatt veldig rolige helger i det siste.

Eldstemann skal spille i morgen kl 16.

Hunden skulle hatt en tur til dyrlegen men jeg vet ikke om det blir sånn så akutt og jeg vet ikke om de er normalt åpent i helga heller så egentlig er vel planen å ringe dem på mandag men får høre med mannen når han står opp.
Hva spiller eldste mann?

Hva er det med hunden ?
 
Litt kjedelig at det ble midt i arbeidsuka og at jeg ikke klarte å somle meg inn i skjult forum før nå, men alle monner drar, er det ikke det de sier?[emoji5]
Alt drar uansett så er det for at vi skal ha et sted å prate og ha det trivelig:)
 
Hva spiller eldste mann?

Hva er det med hunden ?
Eldstemann spiller fløyte.
Aspirant i skolekorpset.

Hunden... Har gått fra selskapablære til å tømme blæra midt på stuegulvet
 
Haha[emoji23] er vel bare litt for vant på appen, aldri brukt nettleseren tidligere[emoji28]
Vane er viktig. Mennesker er i aller høyeste grad vanedyr. Det vi kjenner. Det liker vi. Nye greier er skummelt. (men ofte går det bra :))
 
Vane er viktig. Mennesker er i aller høyeste grad vanedyr. Det vi kjenner. Det liker vi. Nye greier er skummelt. (men ofte går det bra :))

Hehe, ja det er sant[emoji23] merker det veldig godt i jobbsammenheng når det skjer endringer[emoji5]
 
Back
Topp