Januar 2016 skrev...

Ikke i bruk

Forumet er livet
... 522 innlegg i går :)

7b7e42931f14e15379dd4ae910dd2ca7.jpg
 
Vi har avklart hvilken av "januar 2017" som er oss da.

Håper på en storm. Men vet ikke hvor den blir av.

Jeg kan ikke storme alene ;-)
Jeg og aninne lager en liten bris...
 
Last edited:
Mot gårsdagens 2848 innlegg, så har de i morgontimane i dag 3147. Så det vart no ein liten bris i går kveld ja :) blir det noko skravling i helga då?
 
Vet ikke.

Jeg har mann og tre barn hkemme, det er litt mer uforutsigbart enn meg og lille snuppa.

Men noe blir det jo.
 
Mot gårsdagens 2848 innlegg, så har de i morgontimane i dag 3147. Så det vart no ein liten bris i går kveld ja :) blir det noko skravling i helga då?
Skal nok prøve mellom dugnad, loppemarked og sårpleie og barnestell [emoji14]
 
Ja helt vanelig egenlig på helgene. I morgen blir et litt mer kose dag
Vi har hatt veldig rolige helger i det siste.

Eldstemann skal spille i morgen kl 16.

Hunden skulle hatt en tur til dyrlegen men jeg vet ikke om det blir sånn så akutt og jeg vet ikke om de er normalt åpent i helga heller så egentlig er vel planen å ringe dem på mandag men får høre med mannen når han står opp.
 
Ja helt vanelig egenlig på helgene. I morgen blir et litt mer kose dag
Vi har hatt veldig rolige helger i det siste.

Eldstemann skal spille i morgen kl 16.

Hunden skulle hatt en tur til dyrlegen men jeg vet ikke om det blir sånn så akutt og jeg vet ikke om de er normalt åpent i helga heller så egentlig er vel planen å ringe dem på mandag men får høre med mannen når han står opp.
 
Starter dagen om 30 min og etter denne koppen te. Frokost ble inntatt og gutta sover Ennå!!
Jobber sakte men sikkert mot å lage frokost jeg

Ungene har drukket smoothie for et par timer siden, nå skal jeg lage med tradisjonell frokost
 
Litt kjedelig at det ble midt i arbeidsuka og at jeg ikke klarte å somle meg inn i skjult forum før nå, men alle monner drar, er det ikke det de sier?[emoji5]
 
Back
Topp