Jakten på 10.000 innlegg, juliutfordring!

Ja det er jo fortsatt tidlig på dagen så er noen timer igjen til å komme opp til 10000. Får håpe vi har fått over 5000 innen kl. 19 da ihvertfall[emoji4]. Takk for tips om lekeforum[emoji1360]
 
Ja det er jo fortsatt tidlig på dagen så er noen timer igjen til å komme opp til 10000. Får håpe vi har fått over 5000 innen kl. 19 da ihvertfall[emoji4]. Takk for tips om lekeforum[emoji1360]
Ja, før klokka tolv forventer jeg ikke mye innlegg altså.. Men ja. Får se hvordan det går! Skal prøve oppdatere litt her inne og, på hvordan det går.
 
Herlig [emoji173]️[emoji173]️
Går bra med dere da?

Ja, han bare spiser, gjerne mange timer i strekk :p jeg syns det er litt vanskelig å miste mye tid med storebror, men han tar det veldig pent. Nå begynner det å komme en del melk, så jeg tror det går seg til snart :) hvordan går det med deg? Er planen å føde på mandag? ;)
 
Ja, han bare spiser, gjerne mange timer i strekk [emoji14] jeg syns det er litt vanskelig å miste mye tid med storebror, men han tar det veldig pent. Nå begynner det å komme en del melk, så jeg tror det går seg til snart :) hvordan går det med deg? Er planen å føde på mandag? ;)

Jeg husker jeg hadde skikkelig vansker med det, at babyen skulle spise såå lenge og så ofte... Håper det går bedre denne gang..
Bra melka tar seg opp da!

Jepp. Neste mandag skal jeg føde! Haha. Får bare håpe lille er enig.
 
Jeg håper du har rett! Jeg var på en liten aktivitetskontroll på sykehuset i går, og mens jeg lå på benken begynte riene. [emoji23] ble sendt hjem med beskjed om å forte meg med å spise og hvile, men jeg sitter nå her enda... [emoji29]

Uff, kjedelig at det tar tid, men hvis de mente at noe var på gang på sykehuset så er det sikkert ikke lenge igjen!
 
Driiitlei jeg og, og jeg er kortere på vei. [emoji14]
Heldig som klarer vagge deg tur, da! Jeg tror ikke jeg vil sjanse på det.. Føttene har ikke roet seg enda siden lørdagen så.

Ja, det blir nok ikke lange turen[emoji13] Men prøver å finne en grei balanse mellom aktivitet og hvile for bekkenets skyld! Og nå har jeg vært sofagris lenge nok! Begynner å kjede meg!
 
Ja, det blir nok ikke lange turen[emoji13] Men prøver å finne en grei balanse mellom aktivitet og hvile for bekkenets skyld! Og nå har jeg vært sofagris lenge nok! Begynner å kjede meg!
Bekkenet her er ok faktisk. Sliter kun om jeg ligger lenge og må opp på do.. Bekkenet låser seg da,nemlig..
Men ellers går det greit.

Er kjedelig i sofaen ja.. Men jeg har ikke hatt så mye valg. Var mye svimmel osv, og nå er det aller helst dette vannet og kroppen som sier stopp på andre måter...

Men, godt du prøver deg på tur i alle fall! Hjelper nok!
 
Bekkenet her er ok faktisk. Sliter kun om jeg ligger lenge og må opp på do.. Bekkenet låser seg da,nemlig..
Men ellers går det greit.

Er kjedelig i sofaen ja.. Men jeg har ikke hatt så mye valg. Var mye svimmel osv, og nå er det aller helst dette vannet og kroppen som sier stopp på andre måter...

Men, godt du prøver deg på tur i alle fall! Hjelper nok!

Ja, herlighet! Nå må man virkelig lytte til kroppens behov! Deilig at du slipper å stresse med bekkenet hvertfall og spesielt når man har andre ting og plager også! Håper du får all hvile du trenger[emoji4]
 
Ja, herlighet! Nå må man virkelig lytte til kroppens behov! Deilig at du slipper å stresse med bekkenet hvertfall og spesielt når man har andre ting og plager også! Håper du får all hvile du trenger[emoji4]
Hviler en del, så [emoji23]
Men ja. Lytte godt til kroppen nå!
 
Blir spennande å sjå kor mange innlegg me klarar å få i løpet av dagen! :thefinger Eg kan sikkert bidra litt innimellom.
 
Blir spennande å sjå kor mange innlegg me klarar å få i løpet av dagen! :thefinger Eg kan sikkert bidra litt innimellom.
Spent på om vi greier målet. Tror vi er et stykke fra, men det er NÅ som er "prime time" i aktivitet. Får bare prøve! :)
 
Vet du hvordan det ligger ann nå? [emoji4]
Klokka 9 var det mindre enn 5000 igjen, så ser ut til at det blir nytt forsøk i morgen :/
Men, vi har stått på veldig bra da!
 
Klarte ikkje å vera så aktiv som eg hadde tenkt i dag, eg heller. :( Synd at me ikkje klarte det. Teller kommentarar i alle trådane her inne, både på åpent og hemmelig forum?
 
Jeg fikk ikke vært like aktiv som jeg hadde tenkt i dag [emoji85]
Går nok bra..
Alle bidrag teller uansett.
Ser ut som om det blir nytt forsøk i morgen, så om du har energi igjen, er det nytt forsøk i morgen [emoji16]
Klarte ikkje å vera så aktiv som eg hadde tenkt i dag, eg heller. :( Synd at me ikkje klarte det. Teller kommentarar i alle trådane her inne, både på åpent og hemmelig forum?
Ja, over 3000 innlegg igjen, også under en time.. Litt drøyyt..
Prøve igjen i morgen!

Ja, alle innlegg over hele forumet teller.
Anbefaler lekeforumet (nederst under "aktuelle tema") om man ønsker slenge inn innlegg uten å ha noe spesielt å skrive om. Men ellers, så spiller det ingen rolle om du skriver på skjult, åpent, generelt, svangerskap... Alle innlegg teller.
 
Back
Topp