Jakten på 10.000 innlegg, juliutfordring!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Noe å gjøre for oss som enda bare venter på at noe skal skje [emoji14]
Satt av et forsøk til å nå målet til Forumansvarlig i dag.
Står mer om det her, om dere ikke har fått det med dere..
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1890566/

Alle monner drar!
Skal du være med? :)
Evt, hvilke planer har du ellers for dagen? :D


EDIT: Endte på ca 7200 på mandag. Så, nytt forsøk [emoji173]️
 
Last edited:
Er med! [emoji4][emoji1360] Dagen, som i mandag? Skal en en liten tur til ei venninne på dagen, ellers ingen planer [emoji4] Håper på fødsel da [emoji23][emoji56]

Enn du?
 
Er med! [emoji4][emoji1360] Dagen, som i mandag? Skal en en liten tur til ei venninne på dagen, ellers ingen planer [emoji4] Håper på fødsel da [emoji23][emoji56]

Enn du?
Wooh!
Lov å håpe på fødsel. [emoji14] Begynner bli lei?
Min buuurde holde seg ei uke til, men.. Må innrømme jeg er skikkelig lei nå, selv...

Mine planer for dagen.. Er nok smale. Er så sliten for tiden, orker ikke gjøre noe. Får se hvordan vannmengden i kroppen er når jeg våkner igjen i dag. Det pleier ha betydning [emoji14]
 
Wooh!
Lov å håpe på fødsel. [emoji14] Begynner bli lei?
Min buuurde holde seg ei uke til, men.. Må innrømme jeg er skikkelig lei nå, selv...

Mine planer for dagen.. Er nok smale. Er så sliten for tiden, orker ikke gjøre noe. Får se hvordan vannmengden i kroppen er når jeg våkner igjen i dag. Det pleier ha betydning [emoji14]

Er bare 38 uker, men er skikkelig lei ja. Har vært av og på gravid i over to år nå. (Dette er 6. og da den eneste graviditeten det har gått bra med) Så føler at jeg har vært gravid i eeeeevigheter [emoji30] Nå vil jeg bare bli ferdig med vondter og bekymringer.
Har ligget på sofaen med kraftige mensmurringer i hele dag og har hatt et håp om at det skulle ta seg opp [emoji28]

Det er ikke bare nå på slutten nei. Jeg har heldigvis enn så lenge ikke fått noe spes vann i kroppen [emoji4] hvor langt er du på vei?
 
Er bare 38 uker, men er skikkelig lei ja. Har vært av og på gravid i over to år nå. (Dette er 6. og da den eneste graviditeten det har gått bra med) Så føler at jeg har vært gravid i eeeeevigheter [emoji30] Nå vil jeg bare bli ferdig med vondter og bekymringer.
Har ligget på sofaen med kraftige mensmurringer i hele dag og har hatt et håp om at det skulle ta seg opp [emoji28]

Det er ikke bare nå på slutten nei. Jeg har heldigvis enn så lenge ikke fått noe spes vann i kroppen [emoji4] hvor langt er du på vei?

Forstår deg godt. Jeg er bare 36 uker (ja, har egentlig tidlig augusttermin, men er sikker på jeg ikke går til august uansett, så har valgt å være her også), og er kjempelei nå. Vondter og bekymringer osv..
Veldig så mange ganger det ikke har gått som det skal da :( Men nå er det jo terminbaby du får! Heldigvis. Og i verste fall, så er det vel MAKS 4 uker til. (noe som virker som en evighet, men.. I det store bildet er det jo eeeegentlig ikke så lenge).

Hatt murringer lenge..? Kan jo håpe på det er starten på noe ;)
 
Forstår deg godt. Jeg er bare 36 uker (ja, har egentlig tidlig augusttermin, men er sikker på jeg ikke går til august uansett, så har valgt å være her også), og er kjempelei nå. Vondter og bekymringer osv..
Veldig så mange ganger det ikke har gått som det skal da :( Men nå er det jo terminbaby du får! Heldigvis. Og i verste fall, så er det vel MAKS 4 uker til. (noe som virker som en evighet, men.. I det store bildet er det jo eeeegentlig ikke så lenge).

Hatt murringer lenge..? Kan jo håpe på det er starten på noe ;)

Koselig at du henger her også da [emoji4]
Ja, heldigvis kommet langt nå [emoji173]️ Fortsatt redd for at noe skal skje, selvom det er liten sannsynlighet [emoji53] Det hjelper å tenke på at det er en form for makstid igjen [emoji4]
Det var sånn her Mamma's fødsel startet med meg [emoji1]
Men, nå må jeg sove litt [emoji5]
God natt [emoji4]
 
Koselig at du henger her også da [emoji4]
Ja, heldigvis kommet langt nå [emoji173]️ Fortsatt redd for at noe skal skje, selvom det er liten sannsynlighet [emoji53] Det hjelper å tenke på at det er en form for makstid igjen [emoji4]
Det var sånn her Mamma's fødsel startet med meg [emoji1]
Men, nå må jeg sove litt [emoji5]
God natt [emoji4]

Mensterminen er/var strengt tatt 31. Juli, så føler liksom jeg hører til på begge steder [emoji28]

Jeg forstår den altså. Er selv veldig skeptisk.. "tenk om"..
Men snart ferdige! Hjelper godt den dagen man endelig kan SE dem.

Spennende, du får oppdatere om det skjer noe mer ;)

Ja, jaggu. Jeg og.. God natt!
 
Jeg er også med :) i dag skal jeg amme, vaske litt bæsj og forhåpentligvis sove litt, alt mye bedre enn å være gravid :p mandag blir kanskje den store fødedagen for juli-gruppen :)
 
Se om jeg får vært med vel! Har jo nok av tid til å skravle jeg som bare sitter hjemme og glor om dagen [emoji23]
 
Jeg er også med :) i dag skal jeg amme, vaske litt bæsj og forhåpentligvis sove litt, alt mye bedre enn å være gravid :p mandag blir kanskje den store fødedagen for juli-gruppen :)

Jeg håper du har rett! Jeg var på en liten aktivitetskontroll på sykehuset i går, og mens jeg lå på benken begynte riene. [emoji23] ble sendt hjem med beskjed om å forte meg med å spise og hvile, men jeg sitter nå her enda... [emoji29]
 
Skal prøve å slenge meg på i dag jeg også! Har jo ingen planer i dag annet enn at jeg tenker jeg burde gå/vagge meg en liten tur! I Kristiansand er det nydelig vær i dag, så kan like gjerne planlegge trilleruter! [emoji6]
Uff, nå høres jeg sikkert skikkelig irriterende ut for mange av dere, men jeg misunner dere som er lei og bare vil føde nå! Jeg koser meg virkelig stortsett, men håper jeg blir lei snart slik at det tar plassen til nervene! Hehe.
 
Jeg er også med :) i dag skal jeg amme, vaske litt bæsj og forhåpentligvis sove litt, alt mye bedre enn å være gravid [emoji14] mandag blir kanskje den store fødedagen for juli-gruppen :)
Haha, ja.. Ville vært typisk og da. "Nå skal vi prøve en aktiv dag på bv!" - også stikker alle av for å føde, gitt.

Høres helt fantastisk ut den dagen din da! :D
 
Se om jeg får vært med vel! Har jo nok av tid til å skravle jeg som bare sitter hjemme og glor om dagen [emoji23]
Tenkte det samme. Kan like godt skravle når jeg ikke gjør noe annet [emoji14]
 
Skal prøve å slenge meg på i dag jeg også! Har jo ingen planer i dag annet enn at jeg tenker jeg burde gå/vagge meg en liten tur! I Kristiansand er det nydelig vær i dag, så kan like gjerne planlegge trilleruter! [emoji6]
Uff, nå høres jeg sikkert skikkelig irriterende ut for mange av dere, men jeg misunner dere som er lei og bare vil føde nå! Jeg koser meg virkelig stortsett, men håper jeg blir lei snart slik at det tar plassen til nervene! Hehe.
Driiitlei jeg og, og jeg er kortere på vei. [emoji14]
Heldig som klarer vagge deg tur, da! Jeg tror ikke jeg vil sjanse på det.. Føttene har ikke roet seg enda siden lørdagen så.
 
Er det noen måte å se hvor mange innlegg som har blitt skrevet i denne konkurransen? Slik at man kan følge med på hvor "nærme målet" man er? Tror nå uansett ikke jeg kommer blant topp 100 denne mnd, er ikke såå aktiv. Men er jo bare gøy med litt mer aktivitet her inne[emoji1]
 
Er det noen måte å se hvor mange innlegg som har blitt skrevet i denne konkurransen? Slik at man kan følge med på hvor "nærme målet" man er? Tror nå uansett ikke jeg kommer blant topp 100 denne mnd, er ikke såå aktiv. Men er jo bare gøy med litt mer aktivitet her inne[emoji1]
På generelt oppdateres det gjerne litt ila dagen, i ene tråden. Ble tatt status rundt midnatt, også er det bare å regne det ut ift status nå. (helt nederst på siden i nettleserversjon, ser man antall innlegg på forumet. Denne oppdateres hvert 10 min).

Sånn.. Om du tenkte på hele forumet?
 
Jeg tenkte på hele forumet. Om man kan se f.eks. at "nå er vi oppe i 6000 innlegg, bare 4000 igjen"[emoji1] Men da er det nok generelt jeg må inn på for å følge med[emoji1362]
 
Jeg tenkte på hele forumet. Om man kan se f.eks. at "nå er vi oppe i 6000 innlegg, bare 4000 igjen"[emoji1] Men da er det nok generelt jeg må inn på for å følge med[emoji1362]
1541 innlegg til nå i dag. Ifg stat'en.
Men er bare morgen enda, jeg har jo f.eks ikke stått opp engang. Og de fleste innlegg kommer gjerne etter 19.. Men bør ha fått en del til da altså...


Anbefaler forresten alle titte innom lekeforumet under aktuelle tema [emoji14]
Der er det mulighet til å bidra med litt innlegg om en ikke har noe spesielt ellers å skravle om :)
 
Back
Topp