IVF'ere med termin i desember ❤

Å nei, litt blod i trusen :/ var ingenting på papiret da, men hadde litt kramper tidligere i dag. Uff, skal dette ikke gå veien? Utrogest restene var litt brunlig da. :( :(
 
Å nei, litt blod i trusen :/ var ingenting på papiret da, men hadde litt kramper tidligere i dag. Uff, skal dette ikke gå veien? Utrogest restene var litt brunlig da. :( :(

Huff, så skummelt. Men det er mest sannsynlig ufarlig. Krysser fingrene for at det slutter ❤
 
Å nei, litt blod i trusen :/ var ingenting på papiret da, men hadde litt kramper tidligere i dag. Uff, skal dette ikke gå veien? Utrogest restene var litt brunlig da. :( :(
:(
Krysser fingrene for deg!
Jeg spotter stadig og alt er bra med embryoet.
 
:(
Krysser fingrene for deg!
Jeg spotter stadig og alt er bra med embryoet.
Takk. Tenkte på deg ja for å holde motet oppe. Men fortsetter dette skal jeg nok få fremskyndet ultralyden tenker jeg. Så takknemlig for ivf jenta vår. Hun er en enorm trøst og gjør dette lettere å takle nå har vi jo i hvertfall henne.
 
Å nei, litt blod i trusen :/ var ingenting på papiret da, men hadde litt kramper tidligere i dag. Uff, skal dette ikke gå veien? Utrogest restene var litt brunlig da. :( :(

Hvordan går det? Har blødningen gitt seg?
 
Hvordan går det? Har blødningen gitt seg?
Takk for at du tenker på meg. Var bare den ene blodflekken i går og litt spotting etter det. Jeg tok en test i går på utvannet urin som Var knallsterk. Den i dag tidlig var dog svakere enn de siste. Likevel har jeg lest at man etter hvert har så mye hcg at testen blir mettet og da kan vise svakere. Så satser på at det er det som har skjedd inntil videre. Hadde jo sterke tester tidlig denne gangen og CB viste 3+ allerede på 5+1. Lurer på om jeg kan ha fått en liten rift da jeg satt morgendosen med utrogest? Vi får se nå hvordan resten av dagen blir. Om det blir mer spotting ringer jeg vel for fremskynding av timen.
 
Takk for at du tenker på meg. Var bare den ene blodflekken i går og litt spotting etter det. Jeg tok en test i går på utvannet urin som Var knallsterk. Den i dag tidlig var dog svakere enn de siste. Likevel har jeg lest at man etter hvert har så mye hcg at testen blir mettet og da kan vise svakere. Så satser på at det er det som har skjedd inntil videre. Hadde jo sterke tester tidlig denne gangen og CB viste 3+ allerede på 5+1. Lurer på om jeg kan ha fått en liten rift da jeg satt morgendosen med utrogest? Vi får se nå hvordan resten av dagen blir. Om det blir mer spotting ringer jeg vel for fremskynding av timen.

Skremmende med blod, det vet jeg alt om. Men det er sikkert en rift som du sier pga progesteronet, det er veldig vanlig at man blir litt skjør når man går på progesteron.
 
Takk for at du tenker på meg. Var bare den ene blodflekken i går og litt spotting etter det. Jeg tok en test i går på utvannet urin som Var knallsterk. Den i dag tidlig var dog svakere enn de siste. Likevel har jeg lest at man etter hvert har så mye hcg at testen blir mettet og da kan vise svakere. Så satser på at det er det som har skjedd inntil videre. Hadde jo sterke tester tidlig denne gangen og CB viste 3+ allerede på 5+1. Lurer på om jeg kan ha fått en liten rift da jeg satt morgendosen med utrogest? Vi får se nå hvordan resten av dagen blir. Om det blir mer spotting ringer jeg vel for fremskynding av timen.

Så bra at det ikke har kommet mer. Kommer det mer så ville jeg også bedt om fremskynding. Tror at det ikke er så greit å tolke de testene nå som hcg skal være såpass høy. Krysser fingrene for null blod videre ❤
 
Hvordan går det med jentene her inne? Går dere fortsatt på medisiner?
 
Hadde fryseforsøk.. Er glad jeg slipper medisiner, men er nervøs som bare det for at det ikke skal gå veien.. Men forløbig så ser alt bra ut. Ingen blødninger og normal HCG.. Blir spennende på ultralyd neste onsdag..
 
Må gratulere alle her så mye, unner alle spirene sine så uendelig masse! Jeg var med i mars gruppa men vi fikk det mirakuløst til på egenhånd like før sprøytestart og er 7+1 :) :) :)

Og for å betrygge litt, jeg har blødd tre ganger nå, og alt var fint med lille :) Legen sa det var helt normalt
 
Går fortsatt på medisinen, og så lei den ekle lukter fra utrogest. Hjelper ikke på at jeg har fått nesen til en sporhund heller... Har hverken blødd eller spottet mer, så satser på at det var en rift.

Så utrolig gøy med hjemmelaget spire Tofus. Gratulerer så mye. :)
 
Disse stikkpillene er ekle,men om det er det som skal til så gjør det ikke meg noe :D

Setter opp deg parentes Tofus, du var jo i marsgruppa ;)
 
Hadde fryseforsøk.. Er glad jeg slipper medisiner, men er nervøs som bare det for at det ikke skal gå veien.. Men forløbig så ser alt bra ut. Ingen blødninger og normal HCG.. Blir spennende på ultralyd neste onsdag..

Det blir spennende :) krysser fingrene ekstra godt for disse spirene her ❤
 
Det blir spennende :) krysser fingrene ekstra godt for disse spirene her ❤
Takk. Tror alle med ivf er ekstra nervøse i disse dager.. Vi vet hvor lang og tung prosessen er hvis det ikke skulle gå denne gangen.. Krysser fingrer for alle sammen her inne :)
 
Jeg sniker meg med her :)
 
Back
Topp