IVF'ere med termin i desember ❤

Poppi

Forumet er livet
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Tenkte vi kunne ha en skravletråd for oss som har hatt assistert befruktning og som har termin i desember :) Hvem er vi her inne til nå? Kan oppdatere listen nedenfor fortløpende:

Ønskebarnet16
Poppi
Hurit_2014
Plexy
WCE
Veldig_spendt
Viljar
Tåkelur
Delia
(Tofus - hjemmelaget i siste liten :D)
 
Last edited:
Vi var 7 eller 8, men 2 eller 3 har falt fra allerede :/
 
Lille_my83, icsihåp og ei til med ivf i navnet har falt fra dessverre :( :(
 
Ja,desverre :( men kan fortsatt være flere som kommer inn hit, er noen rugere på assistert gruppa, pluss at kan jo være flere som flytter direkte inn til oss :)
 
Jupp. Kan vel komme noen fra aprilgruppa som fyller opp andre halvdel av desember. :)
 
Får håpe på det :)

Alt bra med deg? Formen min er veldig bra om dagen så blir nesten litt stressa av det. Tok en cb pluss for et par dager siden for å bare dobbeltsjekke at jeg fortsatt er gravid og den ble veldig sterk.
 
Går bra. Er en del kvalm da, spesielt når jeg glemmer å spise :p og kjenner at bekkenet begynner å krangle allerede :/
 
IVF her også :) 6+3 i dag.
Fick en jente i 2014 etter IVF,
mistet 6+0 i august,
men nå er det en liten spire her inne som jeg håper holder seg i 7-8 månder til <3 Var å så et vakkert hjerte banke på UL torsdag <3
 
IVF her også :) 6+3 i dag.
Fick en jente i 2014 etter IVF,
mistet 6+0 i august,
men nå er det en liten spire her inne som jeg håper holder seg i 7-8 månder til <3 Var å så et vakkert hjerte banke på UL torsdag <3

Gratulerer så mye :) Da er du like langt på vei som Hurit_2014 og meg :D vi er også 6+3. Hvordan er formen? Og hvilken klinikk hører du til?
 
Så kult :D Formen er bra, ikke kvalm enda, men ellers så kjenner jeg meg ganske gravid gudsjelov :) Er sykemeldt ett par uker pga en blødning jeg fikk etter UL. Teller dager til uke 12 nå ;) Jeg går til en klinikk i Tjekkia. Du da?
 
Så kult :D Formen er bra, ikke kvalm enda, men ellers så kjenner jeg meg ganske gravid gudsjelov :) Er sykemeldt ett par uker pga en blødning jeg fikk etter UL. Teller dager til uke 12 nå ;) Jeg går til en klinikk i Tjekkia. Du da?

Ikke kvalm enda jeg heller, var litt uggen helt i starten. Veldig ømme pupper,sliten og trøtt. Jeg hører til hos Fertilitetssenteret, privatklinikk. UL om fire dager, krysser fingrene for et bankende hjerte da. Teller dager og uker til uke 12 selv, dagene går alt for tregt :D
 
Fertilitetssenteret har jeg hørt om ja. Ja håper virkelig du får se det :) Er så redd for å miste igjen så jeg tør liksom ikke juble helt. Bare 40 dager igjen til uke 12 nå ;)
 
Fertilitetssenteret har jeg hørt om ja. Ja håper virkelig du får se det :) Er så redd for å miste igjen så jeg tør liksom ikke juble helt. Bare 40 dager igjen til uke 12 nå ;)

De er flinke :) vi får telle dagene :) Veldig redd for å miste selv...
 
Back
Topp