IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Veldig godt tegn i alle fall ! :D
 
Jeg har troa! Krysser alle fingre og tær for dere nå! [emoji1]
Tusen takk, håper virkelig det blir vellykket forsøk denne gangen [emoji173]
 
Veldig godt tegn i alle fall ! :D
Ja tar det som ett godt tegn [emoji4]
Kjenner meg veldig igjen i samme type symptomer som jeg hadde i forrige syklus, den første "skikkelige" etter aborten. Mye murring i magen, hard og treg mage samt veldig oppblåst. Vanskelig å skjule magen til tider [emoji15]
Er også til tider ganske kvalm, noe jeg også var sist måned. Har aldri hatt det før vi startet opp med ivf!
Men takler fint alt dette altså, er verre med de hormonene!
Kom en liten tass inn på bussen i morges, kunne kanskje vært i 7 års alderen. På utsiden av bussen stod pappaen og vinket og tommel opp til sønnen, så stolt og gutten enda kryere - det var så søtt og rørende, jeg begynte jo å sippe [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Vi har aldri turt ha sex under stimperioden, men bare kort protokoll her da.

Er det ikke noe med at spermen kan trigge eggløsning? Mener jeg leste om det et sted. Kan hende det bare er utrygt etter ovitrellen er satt ja som det ble sagt her oppe....

For sikkerhetsskyld så har vi ikke gjort det vi da. Vi tør jo heller ikke ha sex før etter uke 12 vi da....så her snakker man ordentlig ørkenvandring for tiden :joyful:
 
Vi har aldri turt ha sex under stimperioden, men bare kort protokoll her da.

Er det ikke noe med at spermen kan trigge eggløsning? Mener jeg leste om det et sted. Kan hende det bare er utrygt etter ovitrellen er satt ja som det ble sagt her oppe....

For sikkerhetsskyld så har vi ikke gjort det vi da. Vi tør jo heller ikke ha sex før etter uke 12 vi da....så her snakker man ordentlig ørkenvandring for tiden :joyful:

Godt det ikke bare er oss! [emoji28] Har ikke hatt sex siden før sprøytene vi, og det er vel ett par mnd siden nå [emoji15] Tørr bare ikke ta noen sjanser enda... uke 10 nå. Men finnes flere måter å kose seg på da [emoji6]
 
Godt tegn! Nå skal det gå veien :D
Tusen takk Poppi, krysser alt vi har nå :happy:

Vi har aldri turt ha sex under stimperioden, men bare kort protokoll her da.

Er det ikke noe med at spermen kan trigge eggløsning? Mener jeg leste om det et sted. Kan hende det bare er utrygt etter ovitrellen er satt ja som det ble sagt her oppe....

For sikkerhetsskyld så har vi ikke gjort det vi da. Vi tør jo heller ikke ha sex før etter uke 12 vi da....så her snakker man ordentlig ørkenvandring for tiden :joyful:

Hahahahaha, det var ordentlig ørkenvandring her også ved det forrige forsøket. Hadde oppstart i starten av januar, og det ble null sex hverken igjen sprøytetiden eller den påfølgende graviditeten. Og så var det jo aborten og da ble det ihvertfall ingenting!!!
Tror vi gikk hele januar, februar og nesten hele mars uten noe som helst....stakkars mann :laughing021
Derfor ble det litt kosing nå denne runden, sånn i tilfelle ;)
 
Godt det ikke bare er oss! [emoji28] Har ikke hatt sex siden før sprøytene vi, og det er vel ett par mnd siden nå [emoji15] Tørr bare ikke ta noen sjanser enda... uke 10 nå. Men finnes flere måter å kose seg på da [emoji6]
Ringte sykehuset i dag og fikk beskjed om at vi kunne kose oss fram til Ovitrellen blir satt :hug007
Happy humping :sex

Hahaha, dere er herlige altså!!
Og ja, det finnes flere måter å kose seg på i tørken :p

Men akkurat nå kjenner jeg at det ikke frister så veldig mye. Er ganske stappa i magen nå, samt mye luft og treg mage.. :wtf::oops:
 
Hahaha, dere er herlige altså!!
Og ja, det finnes flere måter å kose seg på i tørken :p

Men akkurat nå kjenner jeg at det ikke frister så veldig mye. Er ganske stappa i magen nå, samt mye luft og treg mage.. :wtf::oops:

Heldigvis bare to små dager til kontrollen og en av dem er jo en fridag i tillegg! ;)
 
Hahaha, dere er herlige altså!!
Og ja, det finnes flere måter å kose seg på i tørken :p

Men akkurat nå kjenner jeg at det ikke frister så veldig mye. Er ganske stappa i magen nå, samt mye luft og treg mage.. :wtf::oops:
Snaart kontroll nå:joyful: Var lite keen på kos på slutten av stimuleringen jeg også, formen var heller laber og jeg var stinn:hilarious: Er spent på hva de sier på kontrollen din :)
 
Heldigvis bare to små dager til kontrollen og en av dem er jo en fridag i tillegg! ;)
Snaart kontroll nå:joyful: Var lite keen på kos på slutten av stimuleringen jeg også, formen var heller laber og jeg var stinn:hilarious: Er spent på hva de sier på kontrollen din :)

Det er helt SYKT at det kun er 2 dager til kontroll, og med stor sannsynlighet under en uke til uttak!!! :eek:
Jeg tar ingenting for gitt denne gangen, blir bare glad om de ihvertfall ser ett par eggposer som kan bli klar til tømming :D
 
Det er helt SYKT at det kun er 2 dager til kontroll, og med stor sannsynlighet under en uke til uttak!!! :eek:
Jeg tar ingenting for gitt denne gangen, blir bare glad om de ihvertfall ser ett par eggposer som kan bli klar til tømming :D
Nå skal d bli noen gullegg[emoji173] Heier og sender babystøv[emoji8]
 
De må finne GULLEGGET denne gangen! Nå skal du komme i mål!

Vi må da i det minste finne en liten skatt etter all denne ørkenkrypingen ;):joyful:!
 
De må finne GULLEGGET denne gangen! Nå skal du komme i mål!

Vi må da i det minste finne en liten skatt etter all denne ørkenkrypingen ;):joyful:!
Ja nå syns jeg godt gullegget kan komme [emoji1]
Hvordan står det til med den nygravide da, er formen fin? Håper så inderlig at spiren inni deg holder seg godt på plass inn i 2018!
 
Ja nå syns jeg godt gullegget kan komme [emoji1]
Hvordan står det til med den nygravide da, er formen fin? Håper så inderlig at spiren inni deg holder seg godt på plass inn i 2018!

Jeg er stup trøtt! Vanskelig å være fullt med på jobb!!! Gjør så godt jeg kan.

Ellers har jeg ingen g- symptom utover tretthet. Håper jeg slipper unna kvalmen. Lov til å håpe i det minste.
 
Back
Topp