IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Usjda :wtf:
Håper det er tilfeldig og at den forsvinner igjen like fort som den kom <3
Jeg hadde hodepine de første dagene og så gikk det over:) håper det ikke blir verre for deg[emoji173]️
Blæh så kjedelig [emoji17][emoji53] Hodepine er kjipe greier

Thank you ladies :Heartred
Krysser fingrene for at det forsvinner like fort som det kom :p
Har jo vært veldig heldig da, hadde null bivirkninger første runde og ingenting på sprayen heller. Men skal overleve dette altså, ikke verre enn at jeg kommer meg igjennom arbeidsdagen foreløpig.
 
Pøs på med masse vann :)
Takk for tipset, vann går ned på høykant her nå ja! [emoji51]
Håper det gir seg innen i morgen. Var ikke noe behagelig å sitte foran en pc skjerm hele dagen...
 
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?
Så herlig du er som tenker på meg [emoji173]
Det går veldig fint, hodepinen gav seg heldigvis til lørdag. Så det ble som Marihøna skreiv, heldigvis. Var ikke noe godt mens det holdt på.
Kjenner så og si ingenting til sprøytene enda, ikke noe murring i magen. Kjennes gjerne litt forstørret ut hvis jeg legger godviljen til [emoji12]
Tror jeg kjente mer den første gangen på kort protokoll, men veldig vanskelig å si.

Hvordan går det med deg, er sprayen snill?
 
Så herlig du er som tenker på meg [emoji173]
Det går veldig fint, hodepinen gav seg heldigvis til lørdag. Så det ble som Marihøna skreiv, heldigvis. Var ikke noe godt mens det holdt på.
Kjenner så og si ingenting til sprøytene enda, ikke noe murring i magen. Kjennes gjerne litt forstørret ut hvis jeg legger godviljen til [emoji12]
Tror jeg kjente mer den første gangen på kort protokoll, men veldig vanskelig å si.

Hvordan går det med deg, er sprayen snill?
Jeg kjente mer de gangene jeg hadde kort protokoll en lang på sprøytene[emoji4] Håper på noen gullegg nå[emoji173]
 
Så herlig du er som tenker på meg [emoji173]
Det går veldig fint, hodepinen gav seg heldigvis til lørdag. Så det ble som Marihøna skreiv, heldigvis. Var ikke noe godt mens det holdt på.
Kjenner så og si ingenting til sprøytene enda, ikke noe murring i magen. Kjennes gjerne litt forstørret ut hvis jeg legger godviljen til [emoji12]
Tror jeg kjente mer den første gangen på kort protokoll, men veldig vanskelig å si.

Hvordan går det med deg, er sprayen snill?

Godt å høre at hodepinen reiste sin vei :)

Jeg kjente også lite i starten på sprøytene sist, men da det først kom, så kom det SKIKKELIG :p
Det kommer nok skal du se ;)

Kontroll torsdag?
 
Godt å høre at hodepinen reiste sin vei :)

Jeg kjente også lite i starten på sprøytene sist, men da det først kom, så kom det SKIKKELIG [emoji14]
Det kommer nok skal du se ;)

Kontroll torsdag?

Satser på at jeg kjenner noe snart da [emoji4]
Ikke kontroll før fredag, så har en del dager igjen på sprøyten enda!! Så blir minimum 10 dager da på gonal-f, hvis uttak skulle bli mandag 29 mai.
 
Sprøytedag 6 allerede!!! :nailbiting: Hvor har tiden blitt av!!!
Dagene på jobb snirkler seg avgårde - jeg er så ukonsentrert at det er direkte flaut!
Mye drama også på jobben om dagen, og da er det ikke bare bare med alle disse hormonene innabords. Har måttet svelge en del kameler for å si det slik!

Prøver å ikke tenke altfor mye på utfallet av forsøket denne runden, fallhøyden er så mye større en den var i januar. Da ante vi jo ikke hva vi gikk til og hvordan det kom til å gå.
Vi skal klare oss igjennom dette forsøket også, uansett utfall. Forholdet mellom meg og mannen har bare blitt sterkere disse månedene, han har vært en fantastisk støtte igjennom helvetet som var.
Huff, de hormonene altså, griner bare jeg tenker på mannen mens jeg skriver dette. Blir helt tullerusk jo :hilarious:

Nå begynner jeg endelig å kjenne at det jobbes i magen, det trykker litt på innvendig for mangel av bedre beskrivelse :p
Er det slik at en bør avstå fra samleie fremover? Eller gjelder det kun etter Ovitrelle er satt?
 
Sprøytedag 6 allerede!!! :nailbiting: Hvor har tiden blitt av!!!
Dagene på jobb snirkler seg avgårde - jeg er så ukonsentrert at det er direkte flaut!
Mye drama også på jobben om dagen, og da er det ikke bare bare med alle disse hormonene innabords. Har måttet svelge en del kameler for å si det slik!

Prøver å ikke tenke altfor mye på utfallet av forsøket denne runden, fallhøyden er så mye større en den var i januar. Da ante vi jo ikke hva vi gikk til og hvordan det kom til å gå.
Vi skal klare oss igjennom dette forsøket også, uansett utfall. Forholdet mellom meg og mannen har bare blitt sterkere disse månedene, han har vært en fantastisk støtte igjennom helvetet som var.
Huff, de hormonene altså, griner bare jeg tenker på mannen mens jeg skriver dette. Blir helt tullerusk jo :hilarious:

Nå begynner jeg endelig å kjenne at det jobbes i magen, det trykker litt på innvendig for mangel av bedre beskrivelse :p
Er det slik at en bør avstå fra samleie fremover? Eller gjelder det kun etter Ovitrelle er satt?

Haha, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver :p Ukonsentrerte dager på jobb, drama, kameler, tårer, ja alt sammen :D
Og vi også har blitt så mye sterkere som par etter at vi havnet i denne klemma.

Godt tegn at du kjenner det nå :) Håper det er noen skikkelig fine gullegg der :)
Vi fikk beskjed om å frastå fra sex fra sprøytestart, men det er nok litt ulik praksis rundt omkring...
 
Haha, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver :p Ukonsentrerte dager på jobb, drama, kameler, tårer, ja alt sammen :D
Og vi også har blitt så mye sterkere som par etter at vi havnet i denne klemma.

Godt tegn at du kjenner det nå :) Håper det er noen skikkelig fine gullegg der :)
Vi fikk beskjed om å frastå fra sex fra sprøytestart, men det er nok litt ulik praksis rundt omkring...

Synes det er så fint at det kan komme noe godt også ut av dette sirkuset - sikker på at du og mannen kommer til å bli fantastiske foreldre en dag om ikke altfor lenge :)

Jeg og mannen hadde oss en liten kosestund i går da....kan jo være det var det som satte fart i eggproduksjonen :hilarious: :hilarious: :hilarious:
 
Synes det er så fint at det kan komme noe godt også ut av dette sirkuset - sikker på at du og mannen kommer til å bli fantastiske foreldre en dag om ikke altfor lenge :)

Jeg og mannen hadde oss en liten kosestund i går da....kan jo være det var det som satte fart i eggproduksjonen :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Og det er jeg helt sikker på at dere blir også! Snakk om heldig liten pode som er så ønsket og som får så stødige foreldre ❤️

Det kan hende sex'en satte fart på det hele ja. Merker selv i vanlige sykluser at jeg gjerne får mer eggehviteslim og mer EL-smerter etter en orgasme ;)
 
På Hausken fikk vi bare sex-forbud fra otrivellen var satt [emoji6]
Men det var kort protokoll, mulig det er annerledes på lang..? Og mulig det er ulikt fra klinikk til klinikk [emoji14]
 
Og det er jeg helt sikker på at dere blir også! Snakk om heldig liten pode som er så ønsket og som får så stødige foreldre [emoji173]️

Det kan hende sex'en satte fart på det hele ja. Merker selv i vanlige sykluser at jeg gjerne får mer eggehviteslim og mer EL-smerter etter en orgasme ;)
Hmm, du sier noe der! Jeg har aldri tenkt over det selv, men det er nok gjerne mer produksjon på gang etter en orgasme ja [emoji23][emoji23]
 
På Hausken fikk vi bare sex-forbud fra otrivellen var satt [emoji6]
Men det var kort protokoll, mulig det er annerledes på lang..? Og mulig det er ulikt fra klinikk til klinikk [emoji14]
Jeg fikk også samme beskjed fra Hausken. Vil tro det ikke er så veldig stor forskjell fra kort og lang protokoll Skal uansett på kontroll fredag, så blir å være avholden ihvertfall torsdag, muligens onsdag også. Kan de se sædceller med ultralyd apparatet? [emoji15][emoji44][emoji23][emoji23] Å huff, DET hadde jo vært litt pinlig da [emoji23]
 
Jeg fikk også samme beskjed fra Hausken. Vil tro det ikke er så veldig stor forskjell fra kort og lang protokoll Skal uansett på kontroll fredag, så blir å være avholden ihvertfall torsdag, muligens onsdag også. Kan de se sædceller med ultralyd apparatet? [emoji15][emoji44][emoji23][emoji23] Å huff, DET hadde jo vært litt pinlig da [emoji23]
Må le! Jeg lurer på der samme ;) Som nevnt tidligere kommer mannen hjem fra reise på onsdag, og vi MÅ jo kose oss da. Skal på kontroll på torsdag. Satser på de ikke kan se sædcellene :love022:laughing025
 
Jippi, endelig el slim!! [emoji1][emoji28]
Har også en sykt treg og hard mage [emoji26] Så tydelig at det er noe på gang ja! Krysse alt jeg har for at lang protokoll denne gangen gir bedre uttelling!
 
Jippi, endelig el slim!! [emoji1][emoji28]
Har også en sykt treg og hard mage [emoji26] Så tydelig at det er noe på gang ja! Krysse alt jeg har for at lang protokoll denne gangen gir bedre uttelling!
Jeg har troa! Krysser alle fingre og tær for dere nå! [emoji1]
 
Back
Topp