Introduksjonstråd

Prøverpånr4♥️

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Jeg tenkte det kunne være litt hyggelig med en introduksjonstråd for å bli litt kjent.


Jeg er 33år og bor i en liten bygd i Telemark. Jeg og mannen har vært sammen i 17 år og gift i 5år, Vi har 3 barn: 2 gutter født i Aug 12 og Sep 14, Jenta er født i Des 21. Vi jobber begge i samme firma, jeg på kontor og han er ute i felten.
 
Så koselig! Bra intiativ!
Jeg er 28år(snart), og kommer også fra ei lita bygd, i Møre og Romsdal. Har 2 gutter på 4,5 og 3 år. (Født jan19 og jun20)

Jeg og samboer har vært sammen i 10 år i år og vi holder på å pusse opp en enebolig. Han jobber på båt og er borte 5 uker og hjemme 5 uker. Jeg jobber som sekretær på lokalsykehuset.

Jeg venter bare på ringen nå :bored:
 
Jeg er 29, fra møre og Romsdal :) ingen barn fra før, dette blir mitt/vårt første :Heartred håper det skal gå denne gangen, da vi opplevde SA i slutten av april i år.

Vi har ikke vært sammen lenger enn litt over 1,5 år men har kjent hverandre i 4 år :)

Han har fast jobb og jeg er egentlig på utkikk etter ny jobb, men har jobb enn så lenge :)
Vi har en 4 beint sak som vi elsker veldig høyt :Heartred
 
Last edited:
Godt initiativ Jeg er 30 år og bor i Oslo sammen med mannen min. Vi har vært sammen i 10 år og har ingen barn fra før, så dette blir forhåpentligvis vårt første. ❤️
 
Jeg blir 30 år i november og bor i Sandnes :) jeg og mannen er forlovet på 6 året hvis jeg husker rett:happy8 vi har 10 år som kjærester snart, og har 3 nydelige barn :Heartbigred to gutter som er født i mai 2016 og desember 2018 og ei jente født mars 2021. 4 mann var ikke helt planlagt, da mannen ønsket 3 barn, jeg har ikke klart å slippe ønsket om nr 4 :Heartbigred
 
Hei!
37 år i august, enslig, så blir solomor. Dette blir mitt første, mest sannsynlig mitt eneste barn :happy: Bor i Asker og jobber som avdelingsleder på skole.
 
Jeg er 30 år og bor i Nordre Follo :) Gift i 4 år.
Dette blir barn nr 2, har en 2 åring fra før av <3
Vi har nettopp kjøpt nytt hus, så er midt i boligsalgs-stresset :nailbiting:
 
Jeg er 32 år, bor i utkanten av Stavanger og venter den etterlengtede nr 2. Gift og har en datter som blir 12 i oktober. Vi har prøvd aktivt å bli gravide i 1,5 år. Vi kjøpte tomt samme dag som vi fant ut at vi venter nr 2 så babyen kommer til nybygg. Vi gleder oss stort til 2024❤️
 
jeg er 29 år og har vært sammen med mannen min i 5 år. Vi giftet oss i mai og har ønsket oss barn en stund, men har villet vente pga bryllupet. Ble veldig glad da det kom en positiv test, så håper at alt går bra
 
27 år og bor i Oslo med mannen min. Dette blir vårt første barn og vi gleder oss utrolig mye. Det gikk litt fortere enn planlagt, men det er helt perfekt. Om jeg kunne «velge» en måned å føde så hadde det vært april, så nå håper vi bare alt går som det skal :Heartred Det er utrolig spennende!
 
Jeg er 31 år, min samboer er 34, vi bor i rogaland og har to barn sammen, en jente som ble 3 rett før sommeren og en gutt som blir 2 år i oktober. Dette blir vårt 3. barn sammen. Mannen jobber i it bransjen og jeg begynner å studere nå i august.
 
Hei. Mannen og jeg er nå 22 år sammen og 7 år gift. Vi er opprinnelig fra Tyskland og venter nå til første barn. Jeg er 41 gammelt og det er mitt første forsøk. På grunn av studium og arbeid, flytting til Norge, skaffer penger etc var det ikke tenkt for å få barn. Livet har endret seg på grunn av mannens sykdom og da har vi bestemt oss å prøve . Jeg vet jeg er for gammelt men det blir muligens siste sjansen. Vi prøvde en gang og det gikk bra til nå med første forsøk. Er nå uke 5 men er redde for spontan abort. Forresten jobber jeg i anleggsbransjen og er eneste kvinne her under 50 menn på reiseprosjekt og får dessverre ikke da mye informasjon om hvordan og hva skjer i svangerskap. Videre tar jeg utdanning på fagskole nettbasert …… så det er ganske mye på en gang men jeg har ikke tenkt å vente lenger. Jeg vet ikke heller om mannen overlever sykdommen . Men jeg tar det positiv og må ta det med ro. Vi bor i Rogaland og ønsker oss egentlig 2 barn . Problemet er at vi har ikke kontakt til familien og er ganske aleine . Jeg har 0 kunnskap om barn eller svangerskap. Men jeg er ikke første kvinne som får et barn så jeg håper alt går fint. Hilsen
 
Jeg er snart 34 år, bor i Gudbrandsdalen og venter mitt 4. Barn (G2010, G2013, G2019). Mannen min er 45 år og dette blir hans 5. Barn (G2003, J2010, J2012, G2019). Vårt 2. Sammen. Eier enebolig som vi snart er ferdige med å renovere. Starter i ny jobb som prosjektleder 4. September.
 
Jeg er 24, gift og har ei datter på snart 2 år. Studerer, og jobber litt vedsiden av. Trener helst 3 ganger i uke, styrke. Så det håper jeg å kunne forsette med ut svangerskapet.
 
33 år her fra Nordland. Bor med samboeren min og datteren vår på snart 2 år. Elsker CF, selv om det desverre ikke har blitt like hyppig de siste åra. Men strikker og holder på med scrapbooking også. Nettopp blitt sykemeldt 40% da jeg er umenneskelig sliten og trøtt om dagen og samboer er ute på jobb, kommer hjem om 2 uker. Samme som med @Soffi23 sin mann så jobber han 5 på og 5 av.
 
Hei,
Bra initiativ, hyggelig å bli litt kjent. Jeg er 38 år og venter mitt 3. barn. Har to jenter fra før født i 2013 og 2015. Bor i Ås med barna og samboer (forlovet) og jobber som jurist. Dette blir samboers første biologiske barn.
 
Hei, så hyggelig
Jeg er 30 år og bor på Jæren. Har ei jente på 8 fra før, og et bonusbarn på 12. har fast jobb. Samboeren min og jeg har vært sammen i 3 år, og venter nå vår første sammen.
 
Hei
Så koselig! 45 år, fra innlandet her. Jeg har to store barn fra tidligere, sambo har ingen barn. Vi har forsøkt å få barn i halvannet år nå, med 1 kjemisk, en SA i uke 7 og 4 mislykkede IVF-forsøk bak oss. Nå har det 5. Forsøket hvert fall gitt oss positiv test, så vi krysser alt vi eier og har denne gangen
 
Hei til alle!
Dette er koselig :)

Jeg er 36 år bor i Bergen, men opprinnelig fra Sørlandet. Samboer på 17 året. Vi har to på 6 og 2. De og dette er IVF barn.
 
Hei!
Jeg er 34 - straks 35 år og venter mitt 3 barn. Har to jenter fra før (2008 & 2014). Kjæresten min har ett barn fra før (2016). Jeg og kjæresten bor ikke sammen selvom vi har vært kjærester i flere år, og slik kommer det nok til å fortsette en stund til fremover da han har fast jobb i en annen by et par timer fra meg. Så det blir nok ikke helt A4, men vi får det nok til å funke uansett. Vi er sammen hver helg og hver ferie.

Jeg tok ut spiral i starten av juli, og ble gravid på første el (noe som var litt overraskende, trodde det ville ta lengre tid)

Så håper jeg at jeg blir værende her til april, foreløpig termindato er 16/4 iflg terminkalkulator
 
Back
Topp