Introduksjonstråd

Prøverpånr4♥️

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Jeg tenkte det kunne være litt hyggelig med en introduksjonstråd for å bli litt kjent.


Jeg er 33år og bor i en liten bygd i Telemark. Jeg og mannen har vært sammen i 17 år og gift i 5år, Vi har 3 barn: 2 gutter født i Aug 12 og Sep 14, Jenta er født i Des 21. Vi jobber begge i samme firma, jeg på kontor og han er ute i felten.
 
Så koselig! Bra intiativ!
Jeg er 28år(snart), og kommer også fra ei lita bygd, i Møre og Romsdal. Har 2 gutter på 4,5 og 3 år. (Født jan19 og jun20)

Jeg og samboer har vært sammen i 10 år i år og vi holder på å pusse opp en enebolig. Han jobber på båt og er borte 5 uker og hjemme 5 uker. Jeg jobber som sekretær på lokalsykehuset.

Jeg venter bare på ringen nå :bored:
 
Jeg er 29, fra møre og Romsdal :) ingen barn fra før, dette blir mitt/vårt første :Heartred håper det skal gå denne gangen, da vi opplevde SA i slutten av april i år.

Vi har ikke vært sammen lenger enn litt over 1,5 år men har kjent hverandre i 4 år :)

Han har fast jobb og jeg er egentlig på utkikk etter ny jobb, men har jobb enn så lenge :)
Vi har en 4 beint sak som vi elsker veldig høyt :Heartred
 
Last edited:
Godt initiativ Jeg er 30 år og bor i Oslo sammen med mannen min. Vi har vært sammen i 10 år og har ingen barn fra før, så dette blir forhåpentligvis vårt første. ❤️
 
Jeg blir 30 år i november og bor i Sandnes :) jeg og mannen er forlovet på 6 året hvis jeg husker rett:happy8 vi har 10 år som kjærester snart, og har 3 nydelige barn :Heartbigred to gutter som er født i mai 2016 og desember 2018 og ei jente født mars 2021. 4 mann var ikke helt planlagt, da mannen ønsket 3 barn, jeg har ikke klart å slippe ønsket om nr 4 :Heartbigred
 
Hei!
37 år i august, enslig, så blir solomor. Dette blir mitt første, mest sannsynlig mitt eneste barn :happy: Bor i Asker og jobber som avdelingsleder på skole.
 
Jeg er 30 år og bor i Nordre Follo :) Gift i 4 år.