Innsett med 2 egg

Ønsketerstort<3

Forelsket i forumet
Er det noen som har satt inn 2 egg på en gang? Snakket med Porsgrunn og sykepleieren mente at jeg kunne høre med legen om jeg kunne få sette inn 2 egg siden det har tatt veldig lang tid og ikke mye som har blitt gjort med oss. Mange avbrutte forsøk osv.
Er det større sjangse for å bli gravid med 2 egg? Noen erfaring?[emoji4]
 
Jeg slenger meg på her. Jeg har fått tilbud om det på de to siste forsøkene, men da har det ikke vært to egg som har overlevd til innsett, så da måtte vi ikke ta stilling til det. Regner med jeg får tilbud om det ved neste forsøk også.. er usikker på om jeg ønsker det. Om jeg har to egg så er det fint ha ett på frys også tenker jeg.. :)
Hva tenker du om å få satt inn to? Har du vært gravid noen gang?
 
Har satt inn 2 en del ganger..men har også mistet 2tvillinggutter...
 
Jeg fikk beskjed om at det ville være veldig vanskelig for meg å bli gravid. Kjørte full hormondose, og de mente absolutt at jeg burde sette inn to egg om jeg skulle ha noen sjanse. Var kjempe stresset for at jeg skulle få tvillinger. Jeg ble da gravid på første IVF forsøk. De to eggene resulterte i en nydelig liten jente.
 
Jeg slenger meg på her. Jeg har fått tilbud om det på de to siste forsøkene, men da har det ikke vært to egg som har overlevd til innsett, så da måtte vi ikke ta stilling til det. Regner med jeg får tilbud om det ved neste forsøk også.. er usikker på om jeg ønsker det. Om jeg har to egg så er det fint ha ett på frys også tenker jeg.. :)
Hva tenker du om å få satt inn to? Har du vært gravid noen gang?

Jeg har en gutt som kom helt naturlig[emoji4] veldig skeptisk til å sette inn 2 egg hvos begge overlever tining da,men tanken på evnt tvillinger hadde faktisk vært koselig[emoji85]
 
Satt inn 2 egg for ei uke siden.. vet enda ikke resultatet[emoji4]
 
Jeg har lyst og sette inn 2 egg, om det er muligheter for det kommer jeg til og spørre om det er mulig
 
Så trist at du mista[emoji17] har du blitt gravid flere ganger eller den ene gangen?
Jeg har blitt gravid flere ganger.. tickeren min er lang..
Har hatt noen SA og kjemisk.. men til det positive fikk jeg en datter i 2014. Da satt jeg inn 2...veldig glad for at d bare var en og alt gikk fint.. er nå gravid igjen med en lillebror men satt bare inn 1 denne gangen.
 
Jeg satte inn 2 egg og er gravid med tvillinger :) i termingruppa mi er vi 4 stk som satt inn to egg, og 3 av oss venter tvillinger ;)

Mine egg var fryst to og to sammen, og da begge overlevde (de to siste egga), så var ikke valget så vanskelig :)
 
Har satt inn to nå og er gravid, hvis den/de holder seg der så får jeg fasiten på om det er en eller to om to uker :)
 
Er det blitt vanligere å sette i 2 egg? Når vi begynte sa de de ikke kunne sette inn 2 egg.
Sist så sa sykepleieren at jeg burde spørre om å sette inn 2. Virker som flere gjør det nå.
 
Jeg satt inn to egg i går, uten å be om det på forhånd. De tinte to og begge overlevde..
 
Er det blitt vanligere å sette i 2 egg? Når vi begynte sa de de ikke kunne sette inn 2 egg.
Sist så sa sykepleieren at jeg burde spørre om å sette inn 2. Virker som flere gjør det nå.

Hvilken klinikk hører du til? Virker som det varierer en del fra klinikk til klinikk. :) (Og også kvinnens alder, antall egg, kvaliteten på eggene, frys/fersk og kvinnens helse (om hun sannsynligvis kan tåle tvillingsvangerskap.))
 
Jeg håper de spurte deg først ?! :O

Spurte meg? Nei, fikk beskjed på en kontroll i november at i noen fryseforsøk satt de inn to. Kan også være at det var to egg som er fryst i samme strå, jeg har flere egg enn strå..

Men har 19 egg igjen på frys så er ikke bekymret for å bruke de opp med det første. :) Og når de første tinte to, da kaster ikke jeg en i søpla...
 
Spurte meg? Nei, fikk beskjed på en kontroll i november at i noen fryseforsøk satt de inn to. Kan også være at det var to egg som er fryst i samme strå, jeg har flere egg enn strå..

Men har 19 egg igjen på frys så er ikke bekymret for å bruke de opp med det første. :) Og når de første tinte to, da kaster ikke jeg en i søpla...
Ok. Fryst to og to sammen her, men ble spurt flere ganger om jeg ville sette inn 2, både på tlf og før innsett . Jeg ville heller ikke kaste ett.. Og det kommer jeg til å være utrolig glad fir den dagen jeg får begge "egga" i armene mine ;) ❤❤
 
Spurte meg? Nei, fikk beskjed på en kontroll i november at i noen fryseforsøk satt de inn to. Kan også være at det var to egg som er fryst i samme strå, jeg har flere egg enn strå..

Men har 19 egg igjen på frys så er ikke bekymret for å bruke de opp med det første. :) Og når de første tinte to, da kaster ikke jeg en i søpla...

Selv om de fryser to og to så skal de spørre etter tining om man ønsker å sette inn begge to. Noen ønsker heller å kaste det ene enn å sette inn to. :)
 
Back
Topp