Innsett med 2 egg

Jeg fikk satt inn to fordi embryoene hadde litt nedsatt kvalitet, det var litt fragmenteringer og da er sannsynligheten for at de skal feste seg litt lavere.
 
Satte inn 2 egg med ok kvalitet en gang: ingen graviditet, så 2 egg med god kvalitet: resulterte i en nydelig gutt på snart 9 mnd nå [emoji173]️
 
Det var mine også.. hjelp! Håper de fester seg selv om det var litt fragmenteringer.
Her sitter hvert fall ett egg enda ;-) Så gjenstår det å se om det er en eller to :) Håper det blir positive resultater hos deg også!
 
Dere som fikk satt inn 2 egg.. Er det bare å spørre liksom? Eller er det noen krav til dette? Jeg har 1 embryo som er fryst enkelt og 3 om er fryst 2 embryoer sammen..Altså 7 embryoer, nok til 4 innsett... Skulle sette inn 1 i Juni 17,men forsøket ble avbrutt,da mener jeg de sa de ville bruke det først før de tok opp de som va dobble .
 
Dere som fikk satt inn 2 egg.. Er det bare å spørre liksom? Eller er det noen krav til dette? Jeg har 1 embryo som er fryst enkelt og 3 om er fryst 2 embryoer sammen..Altså 7 embryoer, nok til 4 innsett... Skulle sette inn 1 i Juni 17,men forsøket ble avbrutt,da mener jeg de sa de ville bruke det først før de tok opp de som va dobble .
Mine var fryst to og to sammen. Første gang overlevde bare det ene, og neste gang overlevde begge og jeg fikk da spørsmål om jeg ville sette inn to. Jeg og samboer hadde på forhånd snakket om va vi ville gjøre hvis vi fikk spørsmålet.
 
Ble verken en eller to her når jeg satt inn to blastocyster. Negative tester 15 dpo og da gir jeg opp. :)
 
Er det noen som har satt inn 2 egg på en gang? Snakket med Porsgrunn og sykepleieren mente at jeg kunne høre med legen om jeg kunne få sette inn 2 egg siden det har tatt veldig lang tid og ikke mye som har blitt gjort med oss. Mange avbrutte forsøk osv.
Er det større sjangse for å bli gravid med 2 egg? Noen erfaring?[emoji4]

Jeg satt inn 2 egg i september, det endte negativt. Satt inn 2 igjen nå på mandag, venter i spenning :)
 
Jeg satte inn to embryoer og venter ett barn. :) Begge festet seg og begynte å utvikle seg, men den ene stoppet i utviklingen, så det blir ett barn. Har hatt to forsøk før med ett embryo inn og oppnådd kjemisk graviditet begge ganger. Nå er jeg 7+4, så denne gangen ser det ut til å gå bra. :)
 
Back
Topp