Ingen stigning..

Amandaa11

Forumet er livet
Jeg ser ingen stigning på disse testene så merker jeg begynner og bli veldig nervøs og redd.... ser dere noe stigning?
714eef4c87a598ecddfcd7219efa85ac.jpg
 
Hvor mange dpo er de forskjellige testene tatt? Ser ikke forskjell, men om de er tatt dagen etter hverandre kan det være helt normalt! Dobles ikke HCG hver 48 time?
 
Jeg fikk og slik, men så ble det sterkere. Jeg får faktisk sterkere positiv ut på dagen, heller enn på morgenurin.
 
Den som ble tatt i går er vel ikke "gyldig" så lenge etterpå? Resultatet forandrer seg etter 30 min ish! Kanskje den har forandret seg?
 
Strekene forandres gjerne i styrke når de tørker. Kanskje du heller kan ta bilde av dagens test, ta en ny om to-tre dager og sammenligne?

Vet at det er supervanskelig å vente...
 
Den som ble tatt i går er vel ikke "gyldig" så lenge etterpå? Resultatet forandrer seg etter 30 min ish! Kanskje den har forandret seg?

Den har sett helt lik ut hele tiden.. bilde er ifra igår og bildet øverst i innlegget er fra idag.
c04034dd04b3d8d755357161627c9469.jpg
 
Har sett flere som tester sent positiv med desse testene. Kjøp en digital, går ut i fra at den blir positiv nå om du er gravid. Ikke vits å se etter stigning på slike tester. Beste er å få det svart på hvitt istedenfor å tyde testene slik. Er den digitale positiv så ville jeg sluttet å teste å prøvd å slappe av å nyte det :) strek er der værtfall, krysser fingrene for deg :) lykke til :)
 
Har sett flere som tester sent positiv med desse testene. Kjøp en digital, går ut i fra at den blir positiv nå om du er gravid. Ikke vits å se etter stigning på slike tester. Beste er å få det svart på hvitt istedenfor å tyde testene slik. Er den digitale positiv så ville jeg sluttet å teste å prøvd å slappe av å nyte det :) strek er der værtfall, krysser fingrene for deg :) lykke til :)

Tenkte og vente til imorgen eller tirsdag og ta en digital :) tusen takk!
 
RFSU tok kjempe lang til før den ble ordentlig. Kjøper aldri de testene igjen. Kjøp clearblue eller a1 testene :) eller dra til legen for blodprøver
 

Rsfu syntes jeg er kjempedårlig. Utrolig lys strek ift andre tester.. jeg fikk negativ 14 dpo på den.. 15 og 16 dpo fikk jeg like svak som deg. Liker bedre andre tester.. tok clearblue plus 16 dpo og den var kjempepositiv kontra!
 
Rsfu syntes jeg er kjempedårlig. Utrolig lys strek ift andre tester.. jeg fikk negativ 14 dpo på den.. 15 og 16 dpo fikk jeg like svak som deg. Liker bedre andre tester.. tok clearblue plus 16 dpo og den var kjempepositiv kontra!

Hørt mye negativt om de ja! Håper på sterkere strek på en annen test i morgen [emoji7]
 
Back
Topp