Ingen stigning..

Jeg blir så glad av alle dere damer altså! Merker jeg er skikkelig urolig for hva jeg får vite hos gyn ikveld, men blir så glad av alle dere som kommenterer [emoji173]️
 
Lykke til! Uansett så får du svar og slipper uvissheten.
 
Masse lykke til [emoji173]️. Tenker på deg, og andre som måtte komme i samme situasjon. [emoji177][emoji20]
 
Masse lykke til, kjære deg! Håper så inderlig du får det svaret du trenger! <3
 
Da kan jeg melde meg ut av mars gruppen.. Siste mens jeg hadde var kun småblødninger, så gyn mente dette var en liten blødning og ikke mens.. Så han sa at jeg var mye lenger på vei enn antatt. Men har uansett mistet :( Tusen takk til alle dere som har tenkt på meg. Det betyr så masse [emoji173]️[emoji173]️
 
Da kan jeg melde meg ut av mars gruppen.. Siste mens jeg hadde var kun småblødninger, så gyn mente dette var en liten blødning og ikke mens.. Så han sa at jeg var mye lenger på vei enn antatt. Men har uansett mistet :( Tusen takk til alle dere som har tenkt på meg. Det betyr så masse [emoji173]️[emoji173]️

Så trist å høre[emoji173]️
 
Da kan jeg melde meg ut av mars gruppen.. Siste mens jeg hadde var kun småblødninger, så gyn mente dette var en liten blødning og ikke mens.. Så han sa at jeg var mye lenger på vei enn antatt. Men har uansett mistet :( Tusen takk til alle dere som har tenkt på meg. Det betyr så masse [emoji173]️[emoji173]️
leit å høre, Amanda.
Lykke til videre. Håper dere lykkes snart.
 
Back
Topp