~IKM Uke 9[emoji41]~

Kjøpt på eBay :)

IMG_7589.JPG

Er det disse? :)

IMG_7417.JPG

Her er min 9/10 dpo morgen

IMG_7348.JPG

8/9 dpo kveld

Tok de også igår 9/10 dpo formiddag med noen apotektester. Da var eBay-testen negativ og cb digital med uker, lloyds pharmacy og RFSU tidlig test positiv! De fra eBay var litt variende, ville kjøpt en fra apoteket. Men har du strek på de fra eBay, får du iallfall strek på de fra apotek!
 
Takk!! Blir litt bekymret. Er bare 10/11 dpo og syntes testene mine ser greie ut. Lest et sted at kjemisk ikke skal slå ut på tester som ikke er supersensitive, men min strek ble fin der og syntes jeg. Krysser fingre og tær nå på at strekene blir sterkere og mensen ikke kommer søndag/mandag! [emoji173]️ Har allerede tenkt på tidlig ultralyd i uke 6 for hjerteslag, men må vel først komme oss forbi ikm. [emoji85][emoji85]

Håper det er flere som følger etter her! [emoji173]️

Jeg tror ikke det er kjemisk på dine tester. Alt for fine streker[emoji7] jeg har ikke hatt EL enda så ble ingen IKM uke 9 på meg[emoji14]
 
Jeg har aldri hatt ømme/såre pupper i syklusene mine, men merket det plutselig sist uke, husker ikke het når. Så hadde jeg rosa utflod torsdag 3/4 dpo. Litt små stikk og svake mensensmerter mandag(7dpo).

Takk! [emoji173]️[emoji16]

Har stikking nå og veldig tung i korsryggen. Hehe. Kanskje TR kommer tidligere. Har egentlig ikm torsdag neste uke. o_O
 
Vis vedlegget 245549
Er det disse? :)

Vis vedlegget 245550
Her er min 9/10 dpo morgen

Vis vedlegget 245551
8/9 dpo kveld

Tok de også igår 9/10 dpo formiddag med noen apotektester. Da var eBay-testen negativ og cb digital med uker, lloyds pharmacy og RFSU tidlig test positiv! De fra eBay var litt variende, ville kjøpt en fra apoteket. Men har du strek på de fra eBay, får du iallfall strek på de fra apotek!

Ja er de. Aldri fått strek på de før, men har et lager av alt mulig av tester så kommer til å prøve litt forskjellige typer i morgen tidlig
 
Mens lignende murringer i går, litt uren hud..så føler på meg at det ikke gikk denne syklusen:confused013 men skal prøve å ha et minihåp frem til ikm 01 mars.
 
Har drukket en kopp med salviete hver kveld frem til EL uka, håper ikke den har fremskyndet TR og... Men hadde jo helt tydelig elslim mellom 14.februar og frem til 16, det var siste dag med elslim. Merkelig denne kroppen, føler jeg blir lurt trill rundt. Hehe
 
Back
Topp