IKM uke 6

Dpo 10 og blenda. Da tenker jeg at jeg er ferdig å teste meg for denne mnd :) Gratulerer til dere alle med positive tester her inne :Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_2859.jpeg
    IMG_2859.jpeg
    836,7 KB · Visninger: 84
TR kom i går som forventet. Har ringt til gynekolog med spørsmål om vi kan prøve ovitrelle sammen med letrozol denne syklusen og venter på svar. Har brukt bare letrozol i 3 sykluser uten effekt nå så håper jeg kan få ovitrelle og at det er det som skal til for å bli gravid igjen:Heartred
 
Klarte så klart ikke å dy meg når jeg kom hjem idag, såå da brukte jeg siste testen som var hjemme, men skimter dere noe her??:wideyed: Tror jeg holder på å bli sprø.. ser skyggestreker overalt…
 

Vedlegg

  • IMG_2870.jpeg
    IMG_2870.jpeg
    740,7 KB · Visninger: 136
Klarte så klart ikke å dy meg når jeg kom hjem idag, såå da brukte jeg siste testen som var hjemme, men skimter dere noe her??:wideyed: Tror jeg holder på å bli sprø.. ser skyggestreker overalt…
Det kaaaaan være noe på denne, og metode er kjent for å slå ut sent, så jeg tror nesten du må ut og kjøpe deg en test av annet merke i dag:hilarious:
 
IMG_9879.jpeg
Tror den blir sterkere?? Ikke hatt mer blødning, og brekker meg for alt, som jeg også har gjort tidligere svangerskap…
 

Vedlegg

  • IMG_9878.jpeg
    IMG_9878.jpeg
    363,5 KB · Visninger: 25
Back
Topp