IKM uke 6

Flere som ser en skygge?
 

Vedlegg

  • IMG_2838.jpeg
    IMG_2838.jpeg
    464,8 KB · Visninger: 100
Her er utviklingen av strekene mine på makesure strimmel hvis det kan være av interesse for noen. Merker jeg liker å se sammenligninger selv, har googlet mye etter samme type bilder haha. Nederste fra bp og digital er tatt i dag på samme urin.

Fikk 1-2 på digital med samme urin som test nr 2 på 10 dpo. :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_4816.jpeg
    IMG_4816.jpeg
    723,4 KB · Visninger: 109
Her er utviklingen av strekene mine på makesure strimmel hvis det kan være av interesse for noen. Merker jeg liker å se sammenligninger selv, har googlet mye etter samme type bilder haha. Nederste fra bp og digital er tatt i dag på samme urin.

Fikk 1-2 på digital med samme urin som test nr 2 på 10 dpo. :Heartred
Så fine stigninga :Heartred
 
Da har jeg fått brunt blod. Antar det betyr kjemisk? Har ikke opplevd å miste så tidlig før, hatt en BO oppdaget i uke 6/7 og en MA i uke 11. Vet ikke helt hva jeg skal forvente nå… bare veldig veldig lei meg, er hjemme med sykt barn og mannen har bursdag i dag, så har ikke så lyst å ringe han nå… Er det noe sjans for at dette går bra?
 
Da har jeg fått brunt blod. Antar det betyr kjemisk? Har ikke opplevd å miste så tidlig før, hatt en BO oppdaget i uke 6/7 og en MA i uke 11. Vet ikke helt hva jeg skal forvente nå… bare veldig veldig lei meg, er hjemme med sykt barn og mannen har bursdag i dag, så har ikke så lyst å ringe han nå… Er det noe sjans for at dette går bra?
Brunt blod er jo gammelt blod som regel, så det betyr ikke nødvendigvis noe. Som jeg har forstått er det også mange som blør tidlig i svangerskapet uten å vite hvorfor, men som det går bra med allikevel. Skjønner veldig godt at du er lei deg og krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning :Heartred
 
Da har jeg fått brunt blod. Antar det betyr kjemisk? Har ikke opplevd å miste så tidlig før, hatt en BO oppdaget i uke 6/7 og en MA i uke 11. Vet ikke helt hva jeg skal forvente nå… bare veldig veldig lei meg, er hjemme med sykt barn og mannen har bursdag i dag, så har ikke så lyst å ringe han nå… Er det noe sjans for at dette går bra?
Det er absolutt sjanse for at det kan gå bra ja. Jeg hadde både ferskt rødt blod, masse brun spotting og til og med smerter i alle mine graviditeter. Har 3 velskapte barn. Så litt spotting betyr ikke at det går galt. Jeg ville tatt hcg test med to dagers mellomrom for å se om den stiger eller ikke. Ved stigning lover det godt. Krysser fingrene for deg :Heartpink
 
Fikk denne nå . Vet fortsatt ikke helt hva jeg skal tro, blødde ingenting med førstemann. Hadde en liten blødning helt tidlig ved forrige svangerskap, men det endte jo i en større blødning og MA 2 mnd senere. Er ikke så veldig positiv. Jeg pleier spotte brunt dagen før TR…
IMG_9876.jpeg
 
Da har jeg fått brunt blod. Antar det betyr kjemisk? Har ikke opplevd å miste så tidlig før, hatt en BO oppdaget i uke 6/7 og en MA i uke 11. Vet ikke helt hva jeg skal forvente nå… bare veldig veldig lei meg, er hjemme med sykt barn og mannen har bursdag i dag, så har ikke så lyst å ringe han nå… Er det noe sjans for at dette går bra?
Fikk denne nå . Vet fortsatt ikke helt hva jeg skal tro, blødde ingenting med førstemann. Hadde en liten blødning helt tidlig ved forrige svangerskap, men det endte jo i en større blødning og MA 2 mnd senere. Er ikke så veldig positiv. Jeg pleier spotte brunt dagen før TR…Vis vedlegget 427509
Som andre skriver her, så kan det jo gå bra selv om du spotter, og den fine digitale testen er jo et godt tegn. Men det er jo alltid skummelt med blod, så enig med andre her i at det kan være lurt å måle hCG et par ganger hos legen for å se hvilken retning det tar. Håper for deg :smiley-angelic001
 
Som andre skriver her, så kan det jo gå bra selv om du spotter, og den fine digitale testen er jo et godt tegn. Men det er jo alltid skummelt med blod, så enig med andre her i at det kan være lurt å måle hCG et par ganger hos legen for å se hvilken retning det tar. Håper for deg :smiley-angelic001
Ja det er en god ide, men jeg står fortsatt på venteliste for fastlege etter at vi flyttet i august. Men kan kanskje ringe jordmor å få en rekvisjon som de kan hjelpe med på legekontoret….
 
Ja det er en god ide, men jeg står fortsatt på venteliste for fastlege etter at vi flyttet i august. Men kan kanskje ringe jordmor å få en rekvisjon som de kan hjelpe med på legekontoret….
Det er bare å dra innom/ringe legesenteret og be om hcg blodprøve med to dagers mellomrom grunnet graviditet med blødninger. Vil tro du kan få gjøre det uten rekvisisjon altså :)
 
Back
Topp