IKM uke 6

Klarte så klart ikke å dy meg når jeg kom hjem idag, såå da brukte jeg siste testen som var hjemme, men skimter dere noe her??:wideyed: Tror jeg holder på å bli sprø.. ser skyggestreker overalt…
Har du testet noe mer? Så spent på hvilken retning dette tok :smiley-angelic001
 
Til min store overraskelse fikk jeg denne testen i dag, i det jeg trodde jeg var på CD8 i ny syklus. Har jo hatt «mensen» som normalt, så dette var veldig pussig. Testen er veldig svak til at jeg har kommet så langt, så det går nok dessverre mot en abort. Men jeg setter meg selv på gravid, enn så lenge.
 

Vedlegg

  • IMG_6968.jpeg
    IMG_6968.jpeg
    306,3 KB · Visninger: 30
Til min store overraskelse fikk jeg denne testen i dag, i det jeg trodde jeg var på CD8 i ny syklus. Har jo hatt «mensen» som normalt, så dette var veldig pussig. Testen er veldig svak til at jeg har kommet så langt, så det går nok dessverre mot en abort. Men jeg setter meg selv på gravid, enn så lenge.
Oi wow!! Kan eggløsning ha kommet senere enn du tror? Blir spennende å se hvilken vei testene går da!
 
Oi wow!! Kan eggløsning ha kommet senere enn du tror? Blir spennende å se hvilken vei testene går da!
Det er mulig den kan ha kommet senere, men vi hadde bare sex dagen for positiv eggløsningstest og dagen før, så så veldig mange dagene senere kan det umulig ha vært hvis egget skal kunne ha blitt befruktet. Jeg har også vært sykt trøtt siden 3 dpo, så det er jo litt pussig om det symptomet skal ha kommet før eggløsningen. Så regner med antall dpo er sånn ca. riktig, dessverre.
 
Back
Topp