IKM uke 52


Sender deg en klem! Jeg også kjenner veeeeldig godt til de hormonelle utfordringene når jeg er uten hormonell prevensjon. Jeg mister alt av pms-symptomer på p-piller, og blir hissig som jeg vet ikke hva uten:nailbiting: må unnskylde et utbrudd minst en gang om dagen fra sånn 3 dager før mensen:oops: går mest utover familien stakkar:hilarious:

Fikk endelig ut mine tårer rundt denne mislykkede pp'en i dag. Har jo vært nedstemt, men i og med at vi hadde vært hos mamma og pappa fra jeg begynte å spotte og mensen kom for fullt, følte jeg ikke jeg kunne sitte der og grine om det. Så tårene kom heller helt plutselig i ettermiddag da jeg begynte å tenke rundt hva veien blir videre... skal vi prøve en gang til nå og satse på sept/okt baby, eller skal jeg bruke de neste 4 mnd på å lære syklusen min veldig godt og begynne med trening og den egentlige sunne livsstilen min igjen? Coronaen gjorde at jeg kom helt ut av alt dessverre:wtf: tror jeg har landa på siste alternativ egentlig
Håpe denne pp går veien ❤️ Jeg har funnet ut at en fint kan kombinere det å ha sunn livsstil og gå gravid. Eller du ønsker kanskje å komme i gang ordentlig igjen? Bruke dagene nå, og som motivasjon ❤️
 


Håpe denne pp går veien ❤️ Jeg har funnet ut at en fint kan kombinere det å ha sunn livsstil og gå gravid. Eller du ønsker kanskje å komme i gang ordentlig igjen? Bruke dagene nå, og som motivasjon ❤️


Ja, tenkte det kunne bare være positivt å komme ordentlig i gang igjen, før evt kvalme osv melde sin ankomst og jeg ikke har lyst å spise annet enn potetgull:hilarious: jeg ELSKER å trene og er egentlig veeeldig glad i mat som er bra for meg, men når jeg kommer ut av gode vaner, er det sykt vanskelig å komme på sporet igjen. Men når jeg først er på riktig spor, så går det så smertefritt fram!:) har ikke trent på mer enn 6 mnd. Det er veldig ulikt meg!:nailbiting:
 
Ja, tenkte det kunne bare være positivt å komme ordentlig i gang igjen, før evt kvalme osv melde sin ankomst og jeg ikke har lyst å spise annet enn potetgull:hilarious: jeg ELSKER å trene og er egentlig veeeldig glad i mat som er bra for meg, men når jeg kommer ut av gode vaner, er det sykt vanskelig å komme på sporet igjen. Men når jeg først er på riktig spor, så går det så smertefritt fram!:) har ikke trent på mer enn 6 mnd. Det er veldig ulikt meg!:nailbiting:
Satse på du kommer godt i gang igjen som du ønsker :) har du det i deg går det jo så fort!
 
Litt rundt regnet ser jeg at en tredjedel lykkes denne syklusen. Gratulerer så mye :Heartpink Håper vi andre følger etter snart.

Nå teller jeg dager til neste mulighet og venter på ny IKM-gruppe. Pga for sen TR detter jeg inn i uke 4.

Ønsker dere alle lykke til og et strålende nytt år! 2021 kan jo bare bli bedre... laughing6 Kanskje ser jeg noen av dere i samme termingruppe? Fingers crossed!
 
Back
Topp