IKM uke 52

IKM i går og ingen TR... Mulig el var to dager for seint, så tester igjen i morra. Ingen store forhåpninger, men det er ikke over før TR kommer, sant? :nailbiting:
 
Da kan jeg settes opp på gravid :gen014:Heartpink
 

Vedlegg

  • B98827EF-F164-4D40-8E5A-07AC738EA8E6.jpeg
    B98827EF-F164-4D40-8E5A-07AC738EA8E6.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 124
Kan sette meg opp som gravid:woot: Skulle egentlig vente til i morgen med å ta ny test, men det klarte jeg ikke... Hadde positiv i går og ny positiv i dag på kveldsurin uten å holde meg:D
 
Aili - pp4 - b2 - EL 7.12 - IKM 21.12

Melder meg inn her jeg :) Har hatt positive g.tester den siste uka, men begynte å blø i natt så det endte nok i en kjemisk graviditet. Hadde svake tester hele veien så regnet egentlig med at det ikke kom til å gå. Satser på at det klaffer i pp4:joyful:

Millee89 - 32 år - pp3 - B2 - EL ca 11/12 - IKM 25/12 :):)

Hvordan går det med dere?
 
Her kom TR for fullt i dag etter spotting i går(IKM idag). En aldri så liten emosjonell/hormonell psykisk krise i tillegg, så denne dagen ønsker eg bare å glemme. Andre med lignende erfaringer rundt mens? Typ psykiske? Er nesten som jeg ønsker meg tilbske til p-pillene, for slike hormonelle påkjenninger ønsker jeg ikke mind verste fiender.

Ny pp starter rundt 5.jan.. Har til nå hatt to pp etter sa og ingen har gått veien..
 
Her kom TR for fullt i dag etter spotting i går(IKM idag). En aldri så liten emosjonell/hormonell psykisk krise i tillegg, så denne dagen ønsker eg bare å glemme. Andre med lignende erfaringer rundt mens? Typ psykiske? Er nesten som jeg ønsker meg tilbske til p-pillene, for slike hormonelle påkjenninger ønsker jeg ikke mind verste fiender.

Ny pp starter rundt 5.jan.. Har til nå hatt to pp etter sa og ingen har gått veien..

Det er nok ganske vanlig med et lite hormonrush før mens, som også kan påvirke det emosjonelle. Og når du har prøving oppå alt, tenker jeg at vi kan bli litt ekstra sårbare. Håper det går bra med deg :Heartblue

Nå har ikke jeg gått på hormonell prevensjon de siste 6 årene. Grunnen til at jeg sluttet var at jeg følte jeg var mer emosjonell ustabil på disse, sånn jevnt over :wacky: Har ingen planer om å begynne på det igjen heller etter at babytiden er over. Men vi er jo alle forskjellige, og det finnes jo så mange typer hormonell prevensjon. Vi gjør jo alle det som er best for en selv :)
 
Fortsatt ingen mens... Sparer min siste test til i morgen. Har absolutt ingen forhåpninger. Synes egentlig mensen bare kan komme, så vi får startet en ny pp :sour:
 
Her kom TR for fullt i dag etter spotting i går(IKM idag). En aldri så liten emosjonell/hormonell psykisk krise i tillegg, så denne dagen ønsker eg bare å glemme. Andre med lignende erfaringer rundt mens? Typ psykiske? Er nesten som jeg ønsker meg tilbske til p-pillene, for slike hormonelle påkjenninger ønsker jeg ikke mind verste fiender.

Ny pp starter rundt 5.jan.. Har til nå hatt to pp etter sa og ingen har gått veien..
Har også fått en knekk de siste gangene jeg har fått mensen... vi mista også i september så har vært 2(3) pp uten hell, og det er jo ganske vondt når man får høre at de fleste blir fort gravide etter en abort- da håper man jo det skal klaffe med en gang! <3
 
Her kom TR for fullt i dag etter spotting i går(IKM idag). En aldri så liten emosjonell/hormonell psykisk krise i tillegg, så denne dagen ønsker eg bare å glemme. Andre med lignende erfaringer rundt mens? Typ psykiske? Er nesten som jeg ønsker meg tilbske til p-pillene, for slike hormonelle påkjenninger ønsker jeg ikke mind verste fiender.

Ny pp starter rundt 5.jan.. Har til nå hatt to pp etter sa og ingen har gått veien..


Sender deg en klem! Jeg også kjenner veeeeldig godt til de hormonelle utfordringene når jeg er uten hormonell prevensjon. Jeg mister alt av pms-symptomer på p-piller, og blir hissig som jeg vet ikke hva uten:nailbiting: må unnskylde et utbrudd minst en gang om dagen fra sånn 3 dager før mensen:oops: går mest utover familien stakkar:hilarious:

Fikk endelig ut mine tårer rundt denne mislykkede pp'en i dag. Har jo vært nedstemt, men i og med at vi hadde vært hos mamma og pappa fra jeg begynte å spotte og mensen kom for fullt, følte jeg ikke jeg kunne sitte der og grine om det. Så tårene kom heller helt plutselig i ettermiddag da jeg begynte å tenke rundt hva veien blir videre... skal vi prøve en gang til nå og satse på sept/okt baby, eller skal jeg bruke de neste 4 mnd på å lære syklusen min veldig godt og begynne med trening og den egentlige sunne livsstilen min igjen? Coronaen gjorde at jeg kom helt ut av alt dessverre:wtf: tror jeg har landa på siste alternativ egentlig
 
Back
Topp