**IKM uke 33**

Kan sette meg opp på fredag 15 :) tviler på at det skjer , siden syklusene mine har vært på både 10 og 6 uker de siste gangene. . Mensen jeg hadde nå varte i 2 uker så tydelig at kroppen sliter etter pilleslutt i februar..
Vi får se :) tester ikke etter el å slikt :)
 
Kan sette meg opp på fredag 15 :) tviler på at det skjer , siden syklusene mine har vært på både 10 og 6 uker de siste gangene. . Mensen jeg hadde nå varte i 2 uker så tydelig at kroppen sliter etter pilleslutt i februar..
Vi får se :) tester ikke etter el å slikt :)

Du er på lista. Krysser fingrene for at det er denne måneden det blir orden og det klaffer :)
 
Halveis positiv el-test i dag, så satser på positiv test på torsdag :p Jeg vil aller helst bare komme over til dpoland, jeg!
 
Hadde positiv el-test i går, selv om jeg trodde el ikke var før torsdag. Thank god for el-tester sier jeg bare! Trodde gjerne den ville bli sterkere i dag, men den var negativ gitt. Da har jeg forstått det riktig at egget har sluppet? Det må ha skjedd i dag, for testen var positiv i går og i dag har jeg følt meg "syk" som jeg pleier når jeg har el. Fikk lagt inn aksjer både i går og i dag, now the waiting game :) Muligens klarer jeg å få han med på en runde i morgen også, bare for å være heeeelt sikker! hehe :)
 
Hadde positiv el-test i går, selv om jeg trodde el ikke var før torsdag. Thank god for el-tester sier jeg bare! Trodde gjerne den ville bli sterkere i dag, men den var negativ gitt. Da har jeg forstått det riktig at egget har sluppet? Det må ha skjedd i dag, for testen var positiv i går og i dag har jeg følt meg "syk" som jeg pleier når jeg har el. Fikk lagt inn aksjer både i går og i dag, now the waiting game :) Muligens klarer jeg å få han med på en runde i morgen også, bare for å være heeeelt sikker! hehe :)

Wow, allerede i dpo-land! Da er det bare å vente og glede seg da :) ja, egget har nok sluppet da,ja. Men gjør jo ingen ting å humpe videre :p
 
Jeg har en fot innafor her også siden jeg fikk superpositiv EL-test først i dag (dag 24). Jeg pleier å ha ganske sen EL, men dette er ny rekord. Hmf. Jeg kommer nok til å fortsette og henge litt på uke 32 da, men det er vel denne uka som er riktigst. Kan vente med å sette meg opp på noen dato foreløpig til tempen sier dpo :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406576097379.jpg
    1406576097379.jpg
    31,6 KB · Visninger: 79
Jeg har en fot innafor her også siden jeg fikk superpositiv EL-test først i dag (dag 24). Jeg pleier å ha ganske sen EL, men dette er ny rekord. Hmf. Jeg kommer nok til å fortsette og henge litt på uke 32 da, men det er vel denne uka som er riktigst. Kan vente med å sette meg opp på noen dato foreløpig til tempen sier dpo :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bare hyggelig om du henger litt her også! :) Du får si ifra når jeg skal sette deg opp. Deilig å komme seg over el. Da er en liksom halvveis i venting :p
 
Bare hyggelig om du henger litt her også! :) Du får si ifra når jeg skal sette deg opp. Deilig å komme seg over el. Da er en liksom halvveis i venting :p
Ja, og denne gangen har tiden mellom TR og EL virkelig virket som en evighet! :p Jeg gir lyd fra meg når jeg vet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ikm 11.8 :)
 
Jepp, jeg hører nok til i denne gruppa ja :p Håper EL er i dag, spent på tempen i morgen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406635983108.jpg
    1406635983108.jpg
    35,9 KB · Visninger: 88
Di siste 5 dagers el testing. Er den siste positiv? Først pp med el testing ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406640446460.jpg
    1406640446460.jpg
    62,9 KB · Visninger: 90
Di siste 5 dagers el testing. Er den siste positiv? Først pp med el testing ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Ikke helt, men det nærmer seg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
IKM 13. august
 
Har ikke kontroll på el etter ma 30 juni, men igår kom det endelig elslim (tror jeg), så jeg hoppet på mannen igår og idag. Håper det gir resultat:) hvis ikke får jeg vente til mensen kommer tilbake, å begynne med eltester..


Trykker på appen
 
Pga seen EL flytter jeg over fra uke 32 gruppa til dere.
Er på cd 22 i dag og EL er på gang.
Setter opp ikm dato når FF har satt kryss etterhvert :)
 
Har ikke kontroll på el etter ma 30 juni, men igår kom det endelig elslim (tror jeg), så jeg hoppet på mannen igår og idag. Håper det gir resultat:) hvis ikke får jeg vente til mensen kommer tilbake, å begynne med eltester..


Trykker på appen

Skal jeg sette det på onsdagen, så er det ihvertfall noe sånn ca å forholde seg til? :)
 
Back
Topp