**IKM uke 33**

IKM 13 august... :)
PP2
 
Torsdag 14 august, pp2 :)
 
Nå går dagene sakte frem til el altså!! Håper nesten det blir litt kaldere til uka, så det blir litt mer "behagelig" å hoppe i høyet :p
 
Nå går dagene sakte frem til el altså!! Håper nesten det blir litt kaldere til uka, så det blir litt mer "behagelig" å hoppe i høyet :p

Jaaa det går såå sakte fram til el! syns det er morsommere å vente i dpoland altså! :p håper på positiv el-test i løpet av neste uke!
 
Nå går dagene sakte frem til el altså!! Håper nesten det blir litt kaldere til uka, så det blir litt mer "behagelig" å hoppe i høyet :p
Ikke mye behagelig med sengekos for tiden når det er omtrent 40 grader på soverommet :p


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Jeg klarte endelig å få gubben til å stille opp, men er redd det kan være for sent hvis ikm er et av de tidligere alternativene. Men skal på barselbesøk nå, og har hørt det kan øke sjansene bittelitt, så gir ikke opp håpet enda ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her hos oss prøver vi å gjøre det litt spontant, så det ikke skal være så press. Så tenkte jeg tilfeldigvis skulle skru på varmepumpa og lage litt ekstra god middag, helt tilfeldig altså, til uka. For da kan det jo hende jeg helt spontant føler for å forføre han litt :p ellers tror jeg sjanse er laber for at det blir noe greie på ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Driver dere å tester med EL tester rundt EL?

Her er vi i oppstartsfasen av prøving, så tar ting bare spontant og skjer det så skjer det :)





Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Jeg bestillte el-tester forrige uke og begynner testing i dag, på dag 11 av syklusen :) pp 2..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker cbfm, 2. Mnd nå. Brukte vanlige tester fra billigtesten før det. Vet ikke helt hvorfor, for jeg er ganske så regelmessig. Lurer på om jeg skal droppe det etterhvert, men føler liksom da at jeg ikke gjør det jeg kan for at det skal klaffe! :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tenker jeg går til innkjøp av EL tester neste pp dersom det ikke blir en spire denne pp.

Har sikkert litt ustabil syklus etter pilleslutt. Så er nok greit å få litt oversikt når EL faktisk er :)


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Jeg bruker cbfm, 2. Mnd nå. Brukte vanlige tester fra billigtesten før det. Vet ikke helt hvorfor, for jeg er ganske så regelmessig. Lurer på om jeg skal droppe det etterhvert, men føler liksom da at jeg ikke gjør det jeg kan for at det skal klaffe! :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er du fornøyd med cbfm? :) har sett litt på den, men den koster jo litt. Så greit å høre erfaringer.


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Er du fornøyd med cbfm? :) har sett litt på den, men den koster jo litt. Så greit å høre erfaringer.


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2

Veldig fornøyd egentlig! Jeg låner den av ei venninne som har blitt gravid på den to ganger. Der står det svart på hvitt, slipper å tolke om streken er sterkere i dag eller ikke :) eneste som er dumt er at urinprøven må tas innenfor et 6 timers vindu, og med turnusarbeid blir det vanskelig innimellom. Hadde egentlig timet det godt, men har fått tastet inn siste mensen litt seint, så må sette igjen en kopp på badet til mannen som må ta prøven, da jeg drar for tidlig på jobb :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp