IKM uke 30

11 dpo å vondt i 1 pupp, men jeg syns tempen min er for lav fortsatt selv om kurven er fin... Jeg har ikke strek syn!
IMG_7723.jpg
IMG_7722.jpg
IMG_7720.JPG
IMG_7721.JPG
 
7 DPO og negativ test idag også :hilarious: visste jo egentlig det,men har så mye murringer i mage og rygg at jeg nesten trodde den kom til å bli positiv. Dog,dette trenger ikke bety noe da. Men håper så inderlig :oops:
 
Hvor mange dpo er dere nå? Og hvor lang lutealfase har dere? Jeg er 13 dpo, og med 28 dagers syklus har jeg ikm 25 juli. Og det vil si en lutealfase på 17 dager om jeg ikke tar helt feil. Er det lenge?
 
Hvor mange dpo er dere nå? Og hvor lang lutealfase har dere? Jeg er 13 dpo, og med 28 dagers syklus har jeg ikm 25 juli. Og det vil si en lutealfase på 17 dager om jeg ikke tar helt feil. Er det lenge?
Kan ingenting om lutealfase dessverre :( men jeg er 7 DPO idag,negativ test men symptomer. Som egentlig like greit kan være mens symptomer etter hva jeg har skjønt. Så det er spennende dager.
 
Kan ingenting om lutealfase dessverre :( men jeg er 7 DPO idag,negativ test men symptomer. Som egentlig like greit kan være mens symptomer etter hva jeg har skjønt. Så det er spennende dager.

Alltid spennende den siste uka før ikm[emoji85] Skjønner hva du mener. Har selv negativ test, men fått tr symptomer en uke før jeg pleier. Kan aldri vite sikkert om det er tr som kommer for tidlig heller[emoji849] Og jeg begynner å mistenke pco/pcos eller noe annet rart da jeg har vondt i venstre eggstokk (tror jeg) hver/annenhver dag gjennom syklusene‍♀️
 
Har vondt i den ene puppen i dag, stikker om jeg er i den spesielt på midten [emoji85] Tørket test ?
IMG_7725.JPG
IMG_7726.jpg
 
Vis vedlegget 267464 alle tre testene samlet. Dagens er 11 dpo. Streken kom klart frem før tiden hadde gått ut. Synes også jeg kan se antydning til økt styrke fra i går. Men fremdeles svak. Ser den godt med det blotte øye så irriterer meg at kameraet på telefonen er så elendig [emoji23]

Ser streken godt[emoji5] Gratulerer[emoji173]️
 
7 dpo på ettermiddag. Har aldri prøvd disse testene før.
20180720_213138.jpg
 
Back
Topp