IKM uke 30

09A3A9CD-956E-4FC7-AE1A-E6F789679FAC.jpeg

Svart på kvit, det var den ppen.
 
Ja den er veldig tydelig nå som testen har tørket. Mener selv den ser rosa ut men ikke godt å vite. Spørs om jeg greier å holde meg fra å teste i morgen hehe. Prøve å holde meg til lørdag tenkte jeg. Har fryktelig ømme pupper inni i kveld. Det var de sist jeg var gravid også livredd for å få blenda igjen nå.. har aldri prøvd disse testene før. Har to cb på vei o posten også som kommer over helga. Haff.. surrer i hodet [emoji23]

Jeg tenker den er positiv, så du vil få sterkere strek allerede i morgen. Hvor mange dpo?
 
Jeg tenker den er positiv, så du vil få sterkere strek allerede i morgen. Hvor mange dpo?
10dpo i dag. Ja svir nok av den siste i morgen tidlig. Kjenner meg selv såpass [emoji23]
 
Det er så vondt og fælt å være der jeg er nå[emoji17] Har så humørsvingninger og tar så lett til tårer. Tenker fortsatt mye på abortene jeg har hatt. Har en dårlig følelse på denne prøvingen. Det virker ikke som om min kropp orker en graviditet til. Har jo mistet to ganger og hatt flere kjemiske siste året. Har egentlig mistet helt troen på at jeg skal bli gravid igjen. Det er heller ikke et godt utgangspunkt for en ny graviditet.. Er 5 dpo i dag og tiden går så sakte. Skulle jeg være så heldig å bli gravid vil terminen bli omtrent samtidig med den graviditeten jeg mistet på sensommeren i fjor. Ønsker meg sånn en liten en til [emoji173]️
 
Det er så vondt og fælt å være der jeg er nå[emoji17] Har så humørsvingninger og tar så lett til tårer. Tenker fortsatt mye på abortene jeg har hatt. Har en dårlig følelse på denne prøvingen. Det virker ikke som om min kropp orker en graviditet til. Har jo mistet to ganger og hatt flere kjemiske siste året. Har egentlig mistet helt troen på at jeg skal bli gravid igjen. Det er heller ikke et godt utgangspunkt for en ny graviditet.. Er 5 dpo i dag og tiden går så sakte. Skulle jeg være så heldig å bli gravid vil terminen bli omtrent samtidig med den graviditeten jeg mistet på sensommeren i fjor. Ønsker meg sånn en liten en til [emoji173]️
Huff, håper virkelig det er vår tur igjen Nå! Jeg regnet etter og min eventuelle termin blir også bare ei lita uke etter den jeg mistet i fjor... Nå håper jeg at begge blir gravide og at de holder helt til april! Jeg tenker nok mye mindre på abortene enn du gjør, men det er håp for alle! Klem
Bare 6 dpo i dag. Og jeg tror ikke vi traff helt, så forventer ikke så mye, men spennende uansett!
Spennende er det [emoji16]
 
Det er så vondt og fælt å være der jeg er nå[emoji17] Har så humørsvingninger og tar så lett til tårer. Tenker fortsatt mye på abortene jeg har hatt. Har en dårlig følelse på denne prøvingen. Det virker ikke som om min kropp orker en graviditet til. Har jo mistet to ganger og hatt flere kjemiske siste året. Har egentlig mistet helt troen på at jeg skal bli gravid igjen. Det er heller ikke et godt utgangspunkt for en ny graviditet.. Er 5 dpo i dag og tiden går så sakte. Skulle jeg være så heldig å bli gravid vil terminen bli omtrent samtidig med den graviditeten jeg mistet på sensommeren i fjor. Ønsker meg sånn en liten en til [emoji173]️

Håper der klaffer for seg denne gangen. :Heartbigred
 
Åååååå, er så kvalm.. men er altfor tidlig til slike symptomer!!!
Sikkert noe annet som tuller med meg..
 
Huff, håper virkelig det er vår tur igjen Nå! Jeg regnet etter og min eventuelle termin blir også bare ei lita uke etter den jeg mistet i fjor... Nå håper jeg at begge blir gravide og at de holder helt til april! Jeg tenker nok mye mindre på abortene enn du gjør, men det er håp for alle! Klem

Spennende er det [emoji16]

Det hadde vært fantastisk [emoji173]️ Fikk lagt inn aksjer 1 og 2 dager før el, så utifrå det tror jeg vi i hvert fall er innafor. Da gjenstår det å se om det ble match og om det er gode nok forhold i livmor. Mye som skal stemme, så et under når det klaffer. Veldig spennende, håper du legger ut et bilde av en positiv test i morgen [emoji173]️ klem
 
Det hadde vært fantastisk [emoji173]️ Fikk lagt inn aksjer 1 og 2 dager før el, så utifrå det tror jeg vi i hvert fall er innafor. Da gjenstår det å se om det ble match og om det er gode nok forhold i livmor. Mye som skal stemme, så et under når det klaffer. Veldig spennende, håper du legger ut et bilde av en positiv test i morgen [emoji173]️ klem
Det høres jo bra timet ut [emoji4] satse på at forholdene ligger til rette denne gangen. Ønskebarnet er nok på vei [emoji813]️
 
20180720_062719.jpg
alle tre testene samlet. Dagens er 11 dpo. Streken kom klart frem før tiden hadde gått ut. Synes også jeg kan se antydning til økt styrke fra i går. Men fremdeles svak. Ser den godt med det blotte øye så irriterer meg at kameraet på telefonen er så elendig [emoji23]
 
Vis vedlegget 267464 alle tre testene samlet. Dagens er 11 dpo. Streken kom klart frem før tiden hadde gått ut. Synes også jeg kan se antydning til økt styrke fra i går. Men fremdeles svak. Ser den godt med det blotte øye så irriterer meg at kameraet på telefonen er så elendig [emoji23]
Helt klart økning fra 9 til 11 [emoji4]
 
Tror jeg bare gir opp denne pp. Tempen er helt på bærtur, forje pp som var kjemisk så holdt den seg høy før den plutselig dalte, nå er den opp og ned. 7 dpo, og denne prøvingen er noe drit!
 
Vis vedlegget 267464 alle tre testene samlet. Dagens er 11 dpo. Streken kom klart frem før tiden hadde gått ut. Synes også jeg kan se antydning til økt styrke fra i går. Men fremdeles svak. Ser den godt med det blotte øye så irriterer meg at kameraet på telefonen er så elendig [emoji23]
Så gøy å se!
 
8 DPO. Ser ingenting på denne, men er fortsatt tidlig :happy:
 

Vedlegg

  • 9758D8EA-5F61-4124-A706-55A9355958AA.jpeg
    9758D8EA-5F61-4124-A706-55A9355958AA.jpeg
    616,8 KB · Visninger: 56
Last edited:
Back
Topp