IKM uke 3❤️❄️

Oi, det har jeg ikke sett før.. kunne det ikke skjedd i morgen, liksom :hilarious:
Nei syns det var litt rart! Så nå er jeg ekstra spent på temperaturen de neste dagene. For dette er jo til forvirring :wacky:
 
Hadde håpet på en raskere stigning :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231230-212436~2.png
    Screenshot_20231230-212436~2.png
    222,5 KB · Visninger: 43
Hvor mange dager før EL har dere EL-slim? :) ?. Jeg har egentlig aldri tenkt over det hos meg selv:wacky:
Jeg har allerede oppdaget litt EL-slim, og det er fortsatt en del dager til forventet EL. Jeg kan få det en del dager før men mengden øker frem til EL.
 
Var nok ikke toppen i går tidlig ihvertfall. Spennende :nailbiting: . Men egget slipper vel trolig i dag? Men har ikke sluppet siden tempen er lav?
IMG_8374.png
 

Vedlegg

  • IMG_8375.png
    IMG_8375.png
    390 KB · Visninger: 26
Var nok ikke toppen i går tidlig ihvertfall. Spennende :nailbiting: . Men egget slipper vel trolig i dag? Men har ikke sluppet siden tempen er lav?
Vis vedlegget 423634
Det har hvertfall ikke sluppet enda, kanskje idag, kanskje imorgen :) jeg har ved hjelp av temp fått bekreftet både en og to dager etter første positive test, så blir spennende å se for deg :)
 
Det har hvertfall ikke sluppet enda, kanskje idag, kanskje imorgen :) jeg har ved hjelp av temp fått bekreftet både en og to dager etter første positive test, så blir spennende å se for deg :)
Håper på i morgen :angelic:
 
Toppen kom i dag. Kanskje det går sånn akkurat alikevel :nailbiting: :angelic::Heartred.
IMG_8380.png
 
Min går bare nedover uten å ha fått positiv. Blir det noe tull nå også? :wacky: ja, jeg vet at det er tidlig, men får litt flashback til syklus der el plutselig kom på cd27 :wacky:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231231-133431~2.png
    Screenshot_20231231-133431~2.png
    409,2 KB · Visninger: 37
Min går bare nedover uten å ha fått positiv. Blir det noe tull nå også? :wacky: ja, jeg vet at det er tidlig, men får litt flashback til syklus der el plutselig kom på cd27 :wacky:
Satser på el kommer på cd 14 eller noe❤️ min el test sank også, håper bare jeg får el innen cd 18, slik jeg fikk sist. Har mye el symptomer, men det kan jeg ha i flere dager!
 
Satser på el kommer på cd 14 eller noe❤️ min el test sank også, håper bare jeg får el innen cd 18, slik jeg fikk sist. Har mye el symptomer, men det kan jeg ha i flere dager!
Jeg har ikke pleid å ha slike smerter som igår og idag uten at el er på gang, så ble noe skuffet over siste testen :p
Jeg har ofte murringer gjennom syklusen, men går med kraftige murringer, nedpress og verk i den ene siden nå. Håper jo at testen kanskje blir ordentlig god og positiv imorgen, slik at el kommer til vanlig tid :nailbiting:
Håper det for oss begge!
 
Fantastisk!! Skal se dere har en god sjanse alikevell da :love017
Han skal nesten ikke rekke inn døra i morgen før det blir lagt inn aksjer på denne :laughing021
 
Jeg har ikke pleid å ha slike smerter som igår og idag uten at el er på gang, så ble noe skuffet over siste testen :p
Jeg har ofte murringer gjennom syklusen, men går med kraftige murringer, nedpress og verk i den ene siden nå. Håper jo at testen kanskje blir ordentlig god og positiv imorgen, slik at el kommer til vanlig tid :nailbiting:
Håper det for oss begge!
Den ser jeg! Vil tro el er like rundt hjørnet da :D
Jeg har veeldig lyst på el i morgen, cd 14, det hadde vært fint!!
 
Det ser ut som jeg havner her istede for i uke 2 da el testene begynte å stige først i dag.

Viljelilje - 35 - b7 - pp4 - el 1 eller 2. Januar - ikm?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231231_172906_Premom.jpg
    Screenshot_20231231_172906_Premom.jpg
    108,9 KB · Visninger: 28
Back
Topp