IKM uke 29 <3

Tatt i ettermiddag, ca 3 timer etter forrige dobesøk. Blenda:rolleyes:

Håper ikke jeg ender opp med å skape noe falskt håp nå, men den der ligner på den jeg hadde 9 Dpo og den var positiv....
 
Ikm idag og tror jeg er 13 dpo, kan også være 11dpo, har to apper som er uenig og jeg testet ikke etter el denne måneden.. hva tror ekspertene her inne? Babystrek eller skyggestrek???
IMG_2559.jpg
 
Ikm idag og tror jeg er 13 dpo, kan også være 11dpo, har to apper som er uenig og jeg testet ikke etter el denne måneden.. hva tror ekspertene her inne? Babystrek eller skyggestrek???Vis vedlegget 267316
Lignet på min når jeg var 9 Dpo. Tror det er en babystrek [emoji5][emoji173]
 
Jeg håper så at det er det:Heartred må bare teste på ny i morgen, men kjenner det blir vanskelig å konsentrere seg om noe annet frem til dess.

Håper du får en sterk og fin stek i morgen :Heartred
 
Negativ test på meg i dag 11 dpo :( testet positivt 10 dpo sist, så da gir jeg litt opp. Noen av dere med flere barn som har testet positivt tidlig og sent med neste?:rolleyes: :oops:
 
hvor mange dpo er du nå? har du fortsatt å teste? bare lurer på eventuelt hvor mye sterkere jeg kan forvente at streken er i morgen?

Dette er min test 9dpo
IMG_20180716_220735.jpg


Har testet hver dag siden med Babyplan sine tidligtester, men syns streken ikke har blitt så veldig mye sterkere.
Har lurt litt på ny kjemisk, da jeg hadde det i mai.
12dpo i dag og våget meg til å ta en CB test (25mlu) for å bekrefte om det kunne være kjemisk eller ikke. Har jo hørt folk si at Babyplan sine er dårlige til å vise stigning.
IMG_20180719_112837.jpg


Ta en ny CB early i morgen, da vil du nok vite med sikkerhet :)
 
Vet ikke helt om jeg har ikm denne uken likevel :( mulig det er til tirsdag 24/07. Syklusen er ikke stabil etter MA i april. Trodde jeg hadde eggløsning 06/07, observerte noe slim og hadde svake el murringer, men skjønte når tirsdag 10/07 kom at det var DA jeg først fikk det. Mye mer smerter og stikninger, og mer slim. Pleier ikke å trenge å ta el tester, men gjorde det for sikkerhets skyld dagen etter. Den var positiv. Dessverre så er samboeren bortreist, men vi fikk lagt inn aksjer 4,5 dager før jeg fikk eggløsning den 10/07. Lite sannsynlig at jeg blir gravid denne syklusen har jeg tenkt. 4 dager igjen til ikm, så får bare vente å se, men jeg håper ikke på noe.:(
 
Back
Topp