IKM uke 29 <3

Åh... jeg har drømt i flere netter nå, at jeg har en positiv graviditetstest.. våkner opp og tar en test, og jeg ser ikkeno.. Denne prøvetida er så fryktelig lang og vond..
20180721_112007.jpg
 
17 dpo, negative tester, ingen mens. Har smerter, men det har vært en rar periode med kontinuerlig ubehag og smerter siden 2-3 dpo. [emoji849]
 
Huff, så utrolig leit[emoji173]️ Nå MÅ det klaffe for oss snart!

Huff ja.. syns vi fortjener det!! Her reiser mannen på sjøen nå og blir borte i 5 uker, ikke noe prøving før sept![emoji24] Luurer på å bli henvist til IVF egentlig - men den reisen virker så uendelig lang den også..
 
Gratulerer så mye til dere med positive tester! Og en stor klem til dere andre som har fått TR [emoji173]️
 
Huff ja.. syns vi fortjener det!! Her reiser mannen på sjøen nå og blir borte i 5 uker, ikke noe prøving før sept![emoji24] Luurer på å bli henvist til IVF egentlig - men den reisen virker så uendelig lang den også..

Du kan jo bare få henvisning dit, sånn at du har den[emoji4] Kan jo ta lang tid før man faktisk får mulighet til å benytte den pga venteliste.
 
Våknet med mensensmerter og TR kom like etterpå :( blæ!! gratulerer igjen til alle med positive tester og lykke til til dere andre som også har ført TR på besøk denne uken:Heartred
 
Huff ja.. syns vi fortjener det!! Her reiser mannen på sjøen nå og blir borte i 5 uker, ikke noe prøving før sept![emoji24] Luurer på å bli henvist til IVF egentlig - men den reisen virker så uendelig lang den også..

Hvor lenge har dere prøvd? Hos oss har IVF-reisen gått ganske fort, synes jeg. Har riktignok gått til gynekolog først for litt ekstra støtte for å prøve på egenhånd, og det er snart ett år siden, men fra det ble besluttet at IVF var greia for oss, gikk det ganske fort.

Var på forsamtale 12. april og nå er jeg 4 uker på vei!
 
Hvor lenge har dere prøvd? Hos oss har IVF-reisen gått ganske fort, synes jeg. Har riktignok gått til gynekolog først for litt ekstra støtte for å prøve på egenhånd, og det er snart ett år siden, men fra det ble besluttet at IVF var greia for oss, gikk det ganske fort.

Var på forsamtale 12. april og nå er jeg 4 uker på vei!

Oii, gratulerer [emoji173]️ Det gikk fort da!
Håper det kan bli noe likt for oss også!

Vi har prøvd siden mars -16..... Vært hos privatklinikk nå i over ett år, 9 runder med letrozol, mange ovitrelle, to SA, en runde med AIH, og denne runden har jeg lutinus itillegg.. Så vi har prøvd alt annet, de på klinikken sa de hadde alt av papirer klart osv og at vi pga alt som er gjort ville få en litt kortere ventetid [emoji846] Vi velger å ta prøverør offentlig pga prisen [emoji846]
 
Back
Topp